به‌نظر می‌رسد دفتر خبری سامسونگ تأیید کرده که گوشی تاشدنی این شرکت در ابتدای اسفندماه، همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی خواهد شد.

گوشی تاشدنی سامسونگ احتمالا همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، می‌دانیم که غول دنیای گوشی‌های اندرویدی به‌زودی جدیدترین پرچم‌دار خود، گلکسی اس ۱۰ را در رویداد Unpacked در ابتدای اسفندماه معرفی خواهد کرد. هرچند رویداد معرفی گوشی‌های سری اس هرسال برگزار می‌شود و ممکن است مانند گذشته هیجان‌انگیز نباشد؛ اما آنچه هیجان‌انگیز است، معرفی اولین گوشی تاشدنی سامسونگ با نام گلکسی F مجهز به یک نمایشگر انعطاف‌پذیر است.

براساسس بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشرشده توسط دفتر خبری سامسونگ، به‌نظر می‌رسد گوشی تاشدنی گلکسی F نیز همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی خواهد شد. در این بیانه‌ی مطبوعاتی که در اصل به‌زبان کره‌ای منتشر شده، از عبارت «باز شدن آینده از حالت تاشده» استفاده شده است.

تبلیغات آنپکد ۲۰۱۹ / Unpacked 2019 Ad

تابلو تبلیغاتی رویداد Unpacked ۲۰۱۹ به زبان کره‌ای در پاریس

متن این بیانه‌ی مطبوعاتی بدین شرح است:

«سامسونگ تبلیغات در فضای بیرونی برای رویداد Unpacked در سال ۲۰۱۹ را از یازدهم ژانویه (۲۱ دی‌ماه) در قصر کنکورد در پاریس شروع می‌کند. این اولین‌بار است که سامسونگ تبلیغات در فضای بیرونی را به زبان کره‌ای به‌نمایش می‌گذارد.

شرکت سامسونگ با استفاده از تبلیغات به‌ زبان کره‌ای نشان می‌دهد که مفتخر است که به‌عنوان یک شرکت کره‌ای، توانسته به جایگاه رهبری توسعه‌ی ابزارهای موبایل دست پیدا کند. این آگهی تبلیغاتی امیدها و سوالاتی را هم در رابطه با محصولات خانواده‌ی گلکسی ایجاد می‌کند.

عبارت «Unfolding the Future» (به‌معنی باز شدن آینده از حالت تاشده)، نشان‌دهنده‌ی پایبندی سامسونگ به نوآوری در بازار گوشی‌های هوشمند است. عدد ۱۰ نشان‌دهنده‌ی دهمین سالگرد عرضه‌ی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی است و عدد ۲۱ هم به تاریخ عرضه‌ی گوشی جدید خانواده‌ی گلکسی اشاره می‌کند.

رویداد Unpack ۲۰۱۹ روز بیستم فوریه (اول اسفند) در شهر سن‌فرانسیسکو در ایالات‌ متحده برگزار خواهد شد».

شایان ذکر است که کره‌ای‌ها در ابتدا با عرضه‌ی یک میلیون گوشی از خانواده‌ی گلکسی F میزان استقبال از این محصول را مورد ارزیابی قرار خواهند داد. این محصول جدید که بیشتر کاربران حرفه‌ای را هدف قرار داده است، با قیمتی بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار به‌فروش خواهد رسید.

منبع: زومیت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.