بازرس خانه احزاب گفت: با توجه به اینکه هنوز کار بررسی پرونده احزابی که کنگره برگزار کرده اند، ادامه دارد طبعاً امکان برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب نیست و باید منتظر باشیم لیست نهایی تشکلهای مورد تائید به خانه احزاب ارسال شود.

محمدی نوری: امکان برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب فعلاً وجود ندارد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمّد جواد محمّدی نوری بازرس خانه احزاب با اشاره به نامه وزارت کشور مبنی بر درخواست تعویق زمان جلسه مجمع عمومی خانه احزاب گفت: با توجه به اینکه هنوز کار بررسی پرونده احزابی که کنگره برگزار کرده اند به جهت عدم تعیین معاون سیاسی وزارت کشور ادامه دارد طبعاً امکان برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب نیست و باید منتظر باشیم لیست نهایی تشکلهای مورد تائید به خانه احزاب ارسال شود.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به وجود اشکالات فراوان در بحث طرح استانی شدن انتخابات و رفتار عجولانه مجلس در این زمینه از عدم تجلی جایگاه و نقش احزاب در طرح مذکور اظهار تاسف کرد و گفت: انتخابات بخشی از کارکرد احزاب بوده در حالیکه که در این طرح به هیچ عنوان نقش و ضرورت حضور احزاب را ندیدند.

وی تاکید کرد انتخابات بدون احزاب فرمایشی خواهد بود و باید به سمتی برویم که سهم جدی برای فعالیت احزاب در انتخابات قائل شویم تا مردم هم به سمت تحزب گرایی هدایت شوند. وی گفت: بسیاری از احزاب با پیشنهادات کواکبیان در اصلاح طرح استانی شدن و ضرورت حضور و نقش آفرینی احزاب موافقند و انتظار میرود مجلس نظرات خانه احزاب را شنیده و به آن عمل کند.

محمّدی نوری افزود: مجمع عمومی خانه احزاب ۹ اسفند برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.