یزدان سیف گفت: رفتار خرید تضمینی گندم باید به‌گونه‌ای باشد، تا کشاورزان هزینه‌های صرفه‌جویی‌ شده را تحت عنوان کرایه حمل دریافت کنند.

برنامه سال آینده دولت برای پرداخت کرایه حمل به کشاورزان

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، یزدان سیف گفت: در خرید تضمینی سال‌جاری با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح منابع، از محل صرفه جویی، با پرداخت ۱۳ میلیارد تومان کرایه حمل، به اقتصاد گندمکاران کشور کمک کردیم.

وی تصریح کرد: ایجاد امکانات رفاهی برای کشاورزان در مراکز خرید یکی از ضرورت‌ها است که در سال‌جاری باید این موضوع پیگیری و انجام شود.

سیف گفت: رفتار خرید تضمینی گندم باید به‌گونه‌ای باشد که تحویل در مراکز دائم انجام شود تا هزینه‌های حمل مجدد و افت را متحمل نشویم تا کشاورزان هزینه‌های صرفه‌جویی‌ شده را تحت عنوان کرایه حمل، دریافت کنند که تحقق این موضوع نیازمند اطلاع‌رسانی فراگیر است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر ارتقای کیفیت خرید تضمینی در سال آتی گفت: در صورت نیاز در تدوین دستورالعمل‌ها، محدودیت‌های تحویل گندم به مراکز موقت و مقدار تحویل که به نفع کشاورزان خواهد بود قید شود و بسته‌های اطلاع رسانی به گندمکاران در این خصوص تهیه شود.

سیف خاطر نشان کرد: همه‌ی ما در شرکت بازرگانی دولتی ایران، سازمان تعاون روستایی و عوامل خرید باید در خدمت کشاورزان باشیم و سامانه‌های خرید را متناسب با الگوریتم رفتار خرید تضمینی گندم اصلاح کنیم.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران شیوه به‌کارگیری عوامل تشخیص و ذیحسابی سال گذشته را در خرید تضمینی مطلوب، مؤثر دانست و گفت: این نیروها در سال‌جاری نیز برای ارائه خدمت استقبال خواهند کرد و تأکید من این است که برای تأمین نیروی انسانی از بهمن ماه فعالیّت آموزشی و آماده‌سازی انجام شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.