۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 639792

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت:‌ در باشگاه استقلال انگار گوش شنوایی وجود ندارد کاش در آنجا یک نفر بود که جواب مردم را می‌داد.

آذری: در استقلال گوش شنوایی وجود ندارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان که از نقد نشدن چک ۹۰۰ میلیون تومانی دوم باشگاه استقلال بسیار ناراحت و عصبانی بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در باشگاه استقلال ظاهرا گوش شنوایی وجود ندارد. کاش یک مرد آنجا بود که جواب مردم را می‌داد. باشگاه استقلال باز هم خلف وعده کرده و چک دوم بابت خرید مرتضی تبریزی را نقد نکرده است. ما برای انتقال تبریزی به استقلال تفاهم‌نامه‌ای امضا کردیم و قرار شد که براساس آن به ازای هر روز تاخیر در پرداخت چک ۵۰ درصد به مبلغ چک افزوده شود. چک اول استقلال به دلیل تاخیر ۴۵۰ میلیون تومان به این باشگاه خسارت وارد کرده؛ چک دوم باشگاه هم یک ماه است که نقد نشده و بر این اساس ۴۵۰ میلیون تومان دیگر باشگاه استقلال باید ضرر و زیان دهد. 

وی افزود: به این ترتیب باشگاه استقلال نه تنها ۹۰۰ میلیون تومان را نداده بلکه ۹۰۰ میلیون تومان دیگر نیز باید خسارت دیرکرد و پرداخت را بدهد. یک ماه است با مدیران باشگاه تماس می‌گیریم اما هیچکس در آنجاپاسخگو نیست. 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: فتحی زمانی که می خواست مرتضی تبریزی را از باشگاه ذوب آهنبخرد به زمین و زمان تلفن زد تا تبریزی را استقلالی کند اما به دلیل شیوه نامناسب مدیریتی‌اش هم این بازیکن را از سکه انداخت و هم تعهد مالی باشگاهش را در مقابل ذوب آهن انجام نمی‌دهد و باشگاه ما را هم با یکسری مشکلات مواجه کرده است. 

آذری با اشاره به شاخصه‌های مدیریت در باشگاه‌های بزرگ عنوان کرد: برای اینکه در باشگاه‌های بزرگ به طور مناسب مدیریت کنیم باید شاخصه‌های بزرگی هم داشته باشیم اولین آنها این است که به عهد و پیمانی که می‌بندیم اعتقاد و ایمان داشته باشیم و دومین شاخصه‌اش این است که مدیر وقتی حرفی می‌زند روی حرفش بماند.

وی تصریح کرد:تعجب می‌کنم که چرا باشگاه‌های بزرگ با چنین چالش‌هایی مواجه می‌شوند باشگاه‌های بزرگ لایق مدیرانی هستند که به عهد و پیمانشان پایبند و متعهد باشند.

آذری در مورد اینکه احتمال دارد تبریزی را به باشگاه ذوب آهن برگرداند گفت: قوانین اجازه نمی‌دهد که مرتضی تبریزی به باشگاه ذوب آهن برگردد. اما امروز از باشگاه استقلال به دلیل خلف وعده هم به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و هم به دادگاه شکایت می‌کنیم. من بارها در این مدت تلاش کردم با فتحی صحبت کنم اما ایشان پاسخگو نبودند. تنها کسی که در باشگاه استقلال پاسخگو بود آقای خطیر بود و از او تشکر می‌کنم که حداقل پاسخ ما را می‌داد. اکنون متوجه می‌شوم که چرا باشگاه ذوب آهن تنها باشگاه در بین ۱۵ تیم لیگ برتری است که بدون هیچ مشکلی مجوز نقل و انتقال بازیکنان را دارد متاسفانه من در چند وقت اخیر تمام راه‌های ارتباطی را که به فتحی ختم می‌شد را امتحان کردم اما نتوانستم با او ارتباط برقرار کنم. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.