احمدامیرآبادی فراهانی جزئیاتی از جلسه نمایندگان با رئیس رسانه ملی را تشریح کرد.

 کسری بودجه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی صدا و سیما در سال ۹۸

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، احمدامیرآبادی فراهانی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز برخی از نمایندگان با علی عسگری، رئیس رسانه ملی، گفت: این جلسه  با حضور ۲۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی ادامه داد: علی‌عسگری در این جلسه اعلام کرد، ۲۰ شبکه ملی، ۳۳ شبکه استانی و  ۱۰ شبکه برون‌مرزی در کشور فعال است که در مجموع؛   ۶۶ شبکه تلویزیونی و ۹۹ شبکه رادیویی است.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: رئیس رسانه ملی همچنین تاکید کرد با پیش‌بینی‌هایی که دولت داشته در سال۹۸، ۱۸۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه داریم و با این وضعیت در سال آینده برای تولید محتوا با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس اضافه کرد: علی عسگری در این جلسه اعلام کرد ۱۶۰  شبکه خارجی به زبان فارسی محتوا تولید می‌کنند و برای این کار  حدود  ۳۵ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفتند.

امیرآبادی فراهانی اظهار داشت: نمایندگانی که در جلسه حضور داشتند مطالبی را عنوان کردند که یکی از این مباحث ضرورت کمک به این دستگاه حاکمیتی بود. مقرر شد؛ نمایندگان حاضر در جلسه، دغدغه‌ها و خواسته‌های رئیس رسانه ملی را در کمیسیون تلفیق مطرح کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.