سرمربی تیم والیبال پیام مشهد با بیان اینکه در خصوص کناره‌گیری این تیم از ادامه لیگ‌برتر والیبال صحبت نمی‌کند، گفت: داور خط‌های بازی مقابل شهروند اراک را به خدا واگذار می‌کنم.

درباره کناره گیری از لیگ صحبتی ندارم/ داوران اراک را به خدا واگذار می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین ، جبار قوچان‌نژاد ، در خصوص باخت تیم پیام مشهد مقابل تیم شهروند اراک توضیح داد: ما با یک لشگر مصدوم در این بازی حاضر شده بودیم و نفراتی چون علی‌ سجادی، مهدی کریمی، سعید مصطفی‌وند  و ... را در اختیار نداشتیم. روی نیمکت هم دست ما خالی بود چرا که بازیکنان نیمکت نشین ما از جوانان و نوجوانان مشهد هستند که حتی سابقه بازی در دسته یک را هم ندارند.

او در ادامه با انتقاد از داوری‌های صورت گرفته در این بازی اظهار کرد: در ست اول بازی را بردیم و ست دوم را باختیم،‌ در ست‌های سوم و چهارم بازی نزدیکی بود ولی واقعا داوری‌ها به ضرر تیم ما بود. آقای عابدزاده (داور) بارها و بارها برای مشهد مشکل ساز شده است و در  این بازی هم مثل نقل و نبات به ضرر بازیکنان ما کارت می‌کشید. ما هیچوقت با او به نتیجه نمی‌رسیم، آقای عابدزاده سال گذشته در نیم فصل محروم بود و با این حال در این بازی برای بازی ما او را گذاشتند. هرچند که من در این مورد صحبت کرده بودم و به بنده گفتند این بار را مدارا کنید تا بگذرد، اما وقتی چنین حساسیت‌ها و تنش‌هایی هست نباید اصرار شود. آقای کاویانی هم همانطور که می‌دانید در نیم فصل برای اولین بار ویدیو چک موبایلی را اختراع کرد در ارومیه و با این حال باز هم همین دو داور را برای بازی ما گذاشتند.
سرمربی تیم پیام مشهد افزود: در خصوص داوری‌ها اصلی‌ترین گله من از داور خط‌های اراک است که حتی یک مورد هم در طول بازی پرچم خود را بالا نبردند.  در فیلم بازی مشخص است اشتباهات چند مورد بوده و یکی دوتا توپ داخل بود که من آن‌ها را به خداواگذار می‌کنم و خیلی بی‌انصافانه در مورد تیم ما برخورد کردند. درهمه جا دیده‌ایم که داوری‌ها تا حدودی به نفع میزبان است اما من هیچوقت اینطور شدید این موضوع را ندیده بودم و در آنجا هم گفتم که همه داور خط‌های اراک را به خدا واگذار می‌کنم. مصدومیت بازیکنانمان، بی انصافی‌های شدید خط‌های اراک و از طرف دیگر متعادل نبودن داوری آقایان عابدزاده و کاویانی بود که چنین سرنوشتی را در بازی مقابل شهروند اراک برای ما رقم زد. الان نیز همچنان مصدوم داریم و از طرف دیگر هم با احکام انضباطی که صادر شد بازی که حق مسلم ما بود را به نفعمان داده‌اند اما صد چیز را از تیم ما گرفته‌اند.
مدیر عامل باشگاه پیام مشهد در صحبت‌های اخیرش اعلام کرد که تیم والیبال پیام مشهد به دلیل مشکلات موجود در بازی‌ها قصد کناره گیری از لیگ‌برتر را دارد. سرمربی تیم پیام نیز در پاسخ به این سوال که آیا این تیم به صورت صد در صد از لیگ کنار می‌رود؟ گفت: نمی‌دانم کنار می‌رویم یا نه و در این مورد صحبتی ندارم چون در خصوص چنین بحث‌هایی هیات مدیره باشگاه بررسی ‌کرده و تصمیم گیری می‌کنند. در خصوص مسائل فنی نظر می‌دهم و هر تصمیمی که هیات مدیره بگیرد را قبول می‌کنیم چون ما مطیع باشگاه هستیم.
او در خصوص بازی فردای(چهارشنبه) تیمش مقابل شهرداری ارومیه نیز گفت: فردا با تیم ارومیه و بدون تماشاچی بازی داریم و گله‌ من از این است که در ورامین هر بلایی خواستند سر ما آوردند ولی کسی چیزی نگفت و گزارش وجود نداشت. لیدر هواداران ورامین پیش از مسابقه یک ساعت بر علیه من حرف زد و مورد تمسخر قرار گرفتم اما کسی برخوردی نکرد. ماشین تیم ارومیه را در ورامین شکستند و کسی چیزی نگفت. اما ما روز گذشته در اراک بازی کردیم و امروز در مورد و به ضرر تیم ما تصمیم گیری شد. این‌ها است که جای گله دارد، ما توقعی نداریم. در بازی پیکان و سایپا آن اتفاقات برای ما افتاد و آقای موسوی سریعا حکمی دادند که قابل تجدید نظر بود چون حکم‌هایی که بالای ۵ میلیون تومان و یک جلسه محرومیت باشد، قابل تجدید نظر است. ما درخواست خود را به آقای ضیائی اعلام کردیم و او گفت با کمیته انضباطی و آقای فرخی هماهنگ شوید و نامه بزنید، ما این کار را کردیم اما بعد از آن جواب تلفن ما را هم ندادند.
جبار قوچان‌نژاد در پایان انتقاداتش گفت: برای خود من هم جای سوال دارد که چرا چنین اتفاقاتی بر علیه تیم ما رخ می‌دهد و بعضی اتفاقات واقعا انصاف نیست.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.