سردار قاسم رضایی با اشاره بر ضرورت نظارت و کنترل بر نیروهای یگان‌های مرزی، گفت: صیانت کارکنان در برابر آسیب ها و تهدیدات یک امر ضروری است و فرماندهان و مسئولان باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

صیانت از کارکنان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات امری ضروری است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در کمیسیون اطلاعات و عملیات مرزبانی استان آذربایجان غربی بر تقویت روحیه تعاملی و همکاری در انجام ماموریت ها تاکید و اظهارداشت: تبادل اطلاعات یکی از عناصر مهم در پیشبرد ماموریت های مرزبانی به شمار می آید.

وی با اشاره به اهمیت مرزبانی در مرزهای غربی، افزود: امروز در مرزهای استان شاهد پیشرفت قابل توجهی در ابعاد مختلف هستیم که این امر نشان از هدف گذاری،تلاش و کوشش مرزبانان کشور دارد.

سردار رضایی به نقش موثر مرزبانان در توسعه امنیت مرزی اشاره و خاطر نشان کرد: اگر زحمات شما مرزداران نبود هیچ یک از عملیات ها قابل اجرا و عملیاتی نبود.

وی، پیوستگی میان عملیات و اطلاعات را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اجرای ماموریت ها و عملیات ها بدون اشراف اطلاعاتی بیهوده است و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره بر ضرورت نظارت و کنترل بر نیروهای یگان های مرزی، گفت: صیانت کارکنان در برابر آسیب ها و تهدیدات یک امر ضروری است و فرماندهان و مسئولان باید در این راستا اهتمام ویژه ای داشته باشند.

سردار رضایی با تأکید بر آمادگی عملیاتی و رزمی مرزبانان، افزود: استان آذربایجان غربی 967 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای عراق و ترکیه دارد که با اهتمام مرزبانان؛ این مرزهای ویژه کنترل و مراقبت شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اهمیت تعامل مرزبانان با مرزنشینان، گفت: فرماندهان و مسئولان یگان های مرزی لازم است به طور مستمر جلسات و نشست هایی با مرزنشینان، معتمدان و متنفذین محلی منطقه داشته باشند و قوانین مرزی را برای مرزنشینان تشریح کنند.

گفتنی است، سردار رضایی در خاتمه کمیسیون اطلاعات و عملیات، سرهنگ فردین پیری را به عنوان سرپرست جدید مرزبانی آذربایجان غربی منصوب و از تلاش شبانه روزی سردار عزت اله رشیدیان فرمانده مرزبانی استان قدردانی کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.