مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: اکنون در شرایطی هستیم که طرح ساخت فاز سوم بیمارستان را در دستورکار داریم و به‌دنبال دریافت مصوبه آن از وزارت هستیم.

ساخت فاز 3 بیمارستان رضوی در دستور کار است
به گزارش قدس آنلاین ، رضا سعیدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مقام پرستار در سالن شهید رزان‌النجار بیمارستان رضوی، گفت: در موقعیتی که بسیاری از بیمارستان‌ها به‌گل نشستند به‌لطف خداوند و زحمات شما و کادر درمان، پرستار و مدیریتی، بیمارستان رضوی در شرایط بهتری نسبت به‌سال گذشته به‌سر برد.


مدیرعامل بیمارستان رضوی تشریح کرد: تجهیزات پرشکی مورد نیاز با ۳ تا ۴ برابر قیمت خریداری شد و متأسفانه در این قسمت هزینه بسیار بالایی دادیم، در حالی که انتظار بود در این شرایط بحرانی توقع این بود که با مشکل مواجه شویم، اما در شرایطی بهتر از سال گذشته هستیم و ترازمان مثبت است.

وی اضافه کرد: در مناسبات مختلف تلاشمان این بود که فشارهای اقتصادی را کاهش داده، با صرفه‌جویی‌ها بهره‌وری را افزایش دهیم تا با کار زیاد درآمد هم زیاد شود که این درآمدها را در جاهای مناسب هزینه کنیم.

سعیدی یادآور شد: اکنون در شرایطی هستیم که طرح ساخت فاز سوم بیمارستان را در دستورکار داریم و به‌دنبال دریافت مصوبه آن از وزارت هستیم.

مدیرعامل بیمارستان رضوی اظهار کرد: با وجود اینکه در این منطقه تا سال یک هزار و ۴۰۰ مجوز ساخت‌وساز بیمارستانی وجود ندارد، اما به‌ما قول دادند که مجوز را ارائه دهند و آخرین خبر ما هم گرفته‌شدن مجوز برای آغاز فاز ۳ بیمارستان است تا گسترش، کارآفرینی، خدمت‌رسانی و جذب نیرو را رقم بزنیم.

وی تأکید کرد: هنگامی که ساخت فاز ۳ بیمارستان با درآمدهای خود بیمارستان عنوان شد، تولیت آستان قدس ابراز خوشحالی کرده و گفتند تا سال ۹۵ بیمارستان برای گردش از آستان قدس سوبسید دریافت می‌کرد، اما اکنون کمکی نیاز ندارد.

سعیدی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم با وجود تلاطم‌های مالی توانستیم بیمارستان را در نقطه خوبی نگه داریم، با مصوبه هیأت مدیره و تأیید آستان قدس تصمیم گرفته شد که به‌اندازه دو سال خرید شود تا بیمارستان‌های اطراف هم پوشش داده شود که به‌طور مکرر با درخواست بیمارستان‌ها مواجه شدیم.

مدیرعامل بیمارستان رضوی با بیان اینکه یکی از افتخارات این مجموعه بخش مددکاری است، افزود: امروز هیچ بیماری نیازمند به‌خدمات انحصاری این بیمارستان مانند عمل جراحی هسته‌ای، رادیوتراپی و جراحی‌های قلب و مغز که انحصاری و گران‌قیمت هستند، به‌خاطر مسائل مالی برگشت نخواهد خورد.
منبع : فارس
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.