همدان- مصطفی پناهنده بر نقش موثر مجتمع های بین راهی در حوزه گردشگری و توسعه پایدار منطقه تأکید کرد.

نقش موثر مجتمع‌های بین راهی در توسعه پایدار منطقه
به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در نشست هم اندیشی و تعامل در امر سوخت رسانی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان با اشاره به اینکه چند سالی است که احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در جاده های کشور به منظور ساماندهی خدمات بین راهی جاده ای و افزایش رفاه رهگذران جاده ها مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: این مجتمع ها قابلیت های بالقوه بسیاری دارند که در این زمینه تبعات مثبت احداث این مجتمع ها، به ویژه جنبه های گردشگری و نقش آنها در توسعه پایدار منطقه ای بسیار تأثیرگذار است.
وی با بیان اینکه مطالبات و خواستگاه مردم از مجتمع های بین راهی خدمات رسانی مناسب است، یادآور شد: ساخت و ساز مجتمع ها باید بنا بر خواسته ها و تقاضاهای موجود جامعه باشد.
پناهنده با تأکید بر اینکه سطح خدمات باید مطلوب و در حد بالا باشد، افزود: مجتمع داران باید صادقانه در ارائه خدمات و نظارت هر چه بیشتر برای پرهیز از بروز مشکلات تلاش کنند.
مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه بر ضرورت نحوه سوخت رسانی مطلوب مجتمع های خدماتی رفاهی تأکید و تصریح کرد: مقوله اهمیت بحث سوخت بر کسی پوشیده نیست و با توجه به خطرناکی سوخت حمل و نقلی که در بخش سوخت رسانی انجام می شود باید دقیق باشد.
مصطفی پناهنده ادامه داد: استان همدان در امر توزیع و جابجایی سوخت موفق عمل کرده است.
وی اضافه کرد: مجتمع های خدماتی رفاهی مسئولیت سوخت رسانی را دارند و باید خدمات رفاهی مناسب را در کنار این امر به عهده داشته باشند که در این زمینه خوشختانه تعاملی خوبی بین اداره کل راهداری  و شرکت نفت وجود دارد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.