۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 640031

وزیر امور خارجه کشورمان در جریان بازدید از پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات در کربلا گفت: طرح‌هایی که با همت مهندسان و استادکاران ایرانی در حرم‌های مطهر اجرا می‌شود، بیش از هر چیز نشان دهنده عشق، تخصص و دانش فنی بالای آنهاست.

حضور "ظریف" در حرم امام حسین(ع)+تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان همراه با ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق  پیش از ظهر امروز از پروژه مقاوم‌سازی دیوارهای اطراف ضریح مطهر امام حسین (ع) در کربلای معلی و آماده‌سازی ستون‌ها برای نصب گنبد جدید حرم آن حضرت و فاز نخست طرح توسعه حرم مزین بنام صحن حضرت زینب(س) دیدن کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: کارهای بزرگی که در اعتاب مقدسه اجرا شده است، افزون بر شاخصه‌های بالای فنی، نشان‌دهنده عشق و ارادت ایرانیان به ائمه اطهار علیهم السلام نیز است.

وزیر امور خارجه با اشاره به اجرای طرح مقاوم‌سازی ستون و دیوارهای اطراف ضریح مطهر امام حسین(ع) تصریح کرد: با توجه به گذشت قرن‌ها از بنای حرم و فرسایش سازه، پایداری گنبد و ساختمان حرم، از معجزات خود حضرت اباعبدالله علیه‌السلام است.

وی کیفیت کار توام با عشق و ارادت را بالاتر از تعهد و تخصص صرف دانست و افزود: امیدواریم این خدمتی که دست‌اندرکاران ستاد بازسازی عتبات به نمایندگی از تمامی ملت بزرگ ایران انجام می‌دهند مورد قبول حضرات معصومین علیهم السلام قرار گیرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.