یک رسانه عراقی، از ترکیب احتمالی کاتانچ در دیدار برابر ایران رونمایی کرده است.

"بشار رسن" در دیدار با ایران غایب است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اگرچه ایران و عراق صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده است ولی وقتی بدانید تیم دوم گروه باید با یکی از تیم های عربستان یا قطر بازی کند و تیم اول به مصاف تیم سوم یکی از گروه های B، E یا F می‌رود، حساسیت این مسابقه که برای تعیین صدرنشینی گروه خواهد بود، بیشتر می شود.


کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق در دیدار برابر ویتنام که اولین دیدار جام برای شاگردانش بود، بدون حضور بشار رسن هافبک پرسپولیس و طارق، هافبک آبی پوشان پایتخت تیمش را راهی میدان کرد. ولی پس از اینکه گل زودهنگامی دریافت کرد، رسن را پیش از پایان نیمه اول وارد زمین کرد و طارق هم در دقایق ابتدایی نیمه دوم وارد زمین شد.


حالا و در آستانه دیدار برابر ایران و در شرایطی که انتظار می رود، هر دو بازیکن شاغل در فوتبال ایران با توجه به انگیزه های فراوانی که مقابل ایران دارند، در ترکیب اصلی عراق قرار داشته باشند، یکی از رسانه های نزدیک به تیم ملی عراق از ترکیب کاتانچ در شرایطی رونمایی کرده است که رسن در آن حضور ندارد !


بر اساس اعلام این سایت ترکیب عراق مقابل ایران ۱-۳-۲- ۴ است و جلال حسن مانند دو دیدار ابتدایی در خط دروازه عراقی ها خواهد ایستاد.

 قلب خط دفاعی عراق با علی فائز و احمد ابراهیم پر خواهد شد  و این در حالی است که در ترکیب عراق برابر یمن ربین قریب زوج احمد ابراهیم بود.


مدافعین راست و چپ عراق مانند دیدار قبلی به ترتیب علی مهاوی و علی عدنان خواهند بود.


طبق ترکیب اعلام شده، امجد عطوان، صفاء هادی و طارق همام سه هافبک میانی تیم خواهند بود و حسین علی و احمد یاسین هم به عنوان دو چپ و راست حضور دارند. در صورتی که این ترکیب انتخاب شود،  امجد عطوان جایگزین رسن شده تا با قرار گرفتن در کنار صفاء هادی دو هافبک تدافعی تیم باشند و این تیم قدرت بیشتری در بازی تدافعی داشته باشد.


در نهایت مهاجم هدف تیم مانند بازی های قبلی مهند علی خواهد بود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.