بعد از دیدار ایران مقابل عراق و صعود تیم ملی کشورمان به عنوان سرگروه به دور حذفی جام ملت‌های آسیا پاداش ملی‌پوشان توسط معاون وزیر ورزش پرداخت شد.

 پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال پرداخت شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، , محمدرضا داورزنی در جمع مسئولان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با تقدیر از موفقیت‌های تیم ایران در دور اول جام ملت‌های آسیا گفت: شما نمایندگان محبوب ورزش ایران در این رویداد مهم آسیایی هستید و ایرانیان علاقمندان بسیاری در کشور و جای جای جهان پیگیر نتایج تیم ملی ایران هستند.

وی ادامه داد: به اینجا آمده‌ام که از نزدیک از تلاش‌های فدراسیون فوتبال و سرمربی پر تلاش و کادر فنی و بازیکنان ارزشمند تیم ملی تشکر کنم. تیم ملی فوتبال ایران مورد حمایت کشور، مردم و دولت است و انتظار همه از این تیم و سرمربی موفق آن ادامه روند موفقیت‌هاست و امیدوارم مانند گذشته بتواند دل مردم را شاد کند و بهترین نتیجه ممکن را در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ارمغان آورد.

در این نشست که بعد از بازی ایران و عراق در هتل اقامت تیم ایران برگزار شد, داورزنی تصریح کرد: امشب اینجا هستم تا مطابق وعده‌ای که داده بودیم پاداش صعود تیم ملی از مرحله نخست را که با پیگیری‌های آقای سلطانی‌فر, وزیر ورزش و موافقت آقای جهانگیری‌ معاون اول محترم رئیس جمهور آماده شد در اختیار سرپرست تیم قرار دهم و امیدوارم شاهد ادامه روند موفقیت‌های تیم ایران باشیم.

در این دیدار یک ساعته کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران نیز توضیحاتی درباره ادامه راه و شرایط تیم ملی ایران ارائه کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.