البرز- حسن مدیرروستا گفت:دومین همایش مدیریت سبز با عنوان "هوای پاک، مسئولان، مردم " به همت گروه مطالعات زیست وتوسعه پایدار معاونت خدمات شهری در کرج برگزار می شود.

همایش مدیریت سبز درکرج برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج حسن مدیرروستا معاون خدمات شهری شهرداری کرج اظهار کرد:این معاونت با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز و سازمان های مردم نهاد دومین همایش مدیریت سبز را برگزار می کند.

وی تصریح کرد:بی شک بهره مندی ازهوای پاک زمینه ارتقاء سلامت عمومی را فراهم می کند وهمه افراد وظیفه دارند در کاهش آلودگی هوا نقش خود را ایفا کنند.

این مسئول افزود: اولین همایش مدیریت سبز با مسئله “کودک و زندگی سبز” در دیماه سال جاری برگزار شد و دومین همایش با حضور علاقمندان به مسایل محیط زیستی و کارکنان ادارات و سازمان ها برگزار می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج بیان کرد:این قشر از جامعه می توانند با دریافت آموزش های لازم و انتقال این آموخته ها به خانواده و جامعه، مسیر را برای داشتن هوای پاک هموار سازند و از این نعمت همگان را بهره مند نمایند .

مدیر روستا یادآور شد:این همایش با حضور دکتر تجریشی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور روز  شنبه٢٩دیماه سال جاری از ساعت ٨:٣٠ صبح به همت گروه مطالعات زیست وتوسعه پایدار معاونت خدمات شهری در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.