رضایی گفت: باید سواد رسانه‌ای مردم را بالا ببریم و در این راستا قرارگاه فضای مجازی بسیج برنامه های خوبی را پیش رو دارد.

درخشش قرارگاه فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی پای کار دفاع از ارزش‌های انقلاب در شبکه‌های بین‌المللی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"سجاد رضایی" مسئول مرکز فضای مجازی سپاه خراسان جنوبی ظهر روز گذشته (پنج شنبه) در گردهمایی  فعالان فضای مجازی انقلابی شهرستان بشرویه  که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه ،جمعی از فرماندهان پایگاه هاو  فعالان بسیجی  در محل مصلی امام خمینی" مزار شهدای گمنام " برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به ظرفیت های فضای مجازی در راستای تلاش مجاهدانه در این فضا خاطر نشان کرد : کار در حوزه فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است و از آنجا که عرصه امروز عرصه جنگ فیزیکی نیست بلکه جنگ رسانه‌ای تمام عیار در بسترهای مختلف شروع شده  و دشمن برنامه‌ریزی گسترده ای  برای تغییر افکار جوانان و نوجوانان از مسیر صحیح انقلاب و ارزش های اسلامی دارد باید همت فعالان مجازی در راستای دفاع از ارزش های انقلابی افزایش یابد.

وی  افزود: جنگ تمام عیار همچنان وجود دارد و برای لحظه به لحظه ما برنامه‌ریزی می‌کند تا از این فضا بر علیه ملت انقلاب اسلامی بهره گیرند، بلکه هزینه های زیادی کرده اند تا نتوانیم جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را بگیریم .

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید بر افزایش سطح آگاهی و سواد رسانه در بین مردم  وبویژه فعالان مجازی تصریح کرد: امروز دشمن هر آنچه میخواد به کمک ابزارها و نرم افزارهای مختلف به خورد مردم میدهد و با تقطیع،فتوشاپ،سیاه نمایی و دروغ پراکنی تلاش میکند تا جریان ضد انقلاب را پویا کند و در مقابل شبکه‌سازی و جریان‌سازی که دشمن علیه ما انجام می‌دهد نیروهای انقلابی در بسیج برنامه‌های خوبی در پیش گرفته اند  که در بخشی از عرصه‌ها توفیقات خوبی داشته ایم  و این روند باید ادامه یابد .

رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی  در ادامه با اشاره به نقش بسیجیان در انتشار تولید محتوای انقلابی و دینی در شبکه های مختلف اجتماعی خاطر نشان کرد: بهره گیری از توان ، ظرفیت و استعداد  فعالان بسیجی در بخش‌های مختلف رسانه ای،سایبری و شبکه های اجتماعی در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های دینی و سیره  شهدا نیازمند عزم جدی است که در مرکز فضای مجازی سپاه استان و در سطح شهرستان ها برنامه های خوبی پیش بینی شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: فعالان فضاهای مجازی در اینستاگرام، توئیتر و تلگرام برای شناسایی ظرفیت‌های شبکه‌سازی قوی فعال شدنده اند و باید امروز به فرموده مقام معظم رهبری از ابزارها برای مبارزه با توطئه دشمنان در جنگ رسانه بهره جست.

رئیس مرکز فضای مجازی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت شدید ضد انقلاب ها و برخی عناصر داخلی در جهت تخریب روحیه مردم بیان کرد:: یکی از شبکه هایی که از گذشته نیز در اختیار منافقان و دشمنان انقلاب بوده اینستا و توئیتر  است که بعضا و متاسفانه برخی سلبریتی ها هم با خط گیری های غیر انقلابی با ایجاد پست ها و تویت های تامل برانگیز برمسائل کشور دامن میزنند وسلامت اجتماعی و ارامش فکری مردم را برهم میزنند .

وی به فعالیت های موثر نیروهای انقلاب در مبارزه با عملیات روانی دشمن در شبکه های بین المللی اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: همچنان که بسیاری از فعالان مجازی این فضا را رصد می کنند و اطلاع دارند امسال شبکه هایی از جمله تلگرام، ایسنتاگرام و تویتر در اختیار منافقان بود و سعی می‌کردند فعالیت زیادی با هشتک‌های ضد انقلاب ، و دعوت مردم به اعتصابات سراسری و تابستان داغ  با محوریت طرح براندازی نظام اجرا کنند و از تیرماه که فضای مجازی با حضور جوانان انقلابی  وارد عرصه  شد ترندهای این شبکه ها از آن مجاهدان سایبری انقلابی و بسیجی گردید و تاکنون بیش از 75 هزار توئیت و پست انقلابی فقط در استان خراسان جنوبی و توسط همین جوانان پای کار در قرارگاه فضای مجازی منتشر شده است.

رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی افزود: یکی از افتخارات قرارگاه فضای مجازی  بسیج خراسان جنوبی که با همت جوانان انقلابی در شهرستان ها صورت پذیرفت  انتشار بیش از  7 هزار توئیت و 9 هزار پست در ایسنتاگرام  بر محور هشتک " کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی " بود که در رتبه های پنجم ترنیدر تویتر قرار گرفت.

رضایی تصریح کرد: ظرفیت  جوانان انقلابی و بسیجی در تلگرام فعال است و 200 هزار بازدید در بخش‌های مختلف با موضوعات مطرح شده انجام شده است.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز زمان ورود به عرصه جهاد مجازی است خاطر نشان کرد: باید سواد رسانه‌ای مردم را بالا ببریم و در این راستا قرارگاه فضای مجازی بسیج برنامه های خوبی را پیش رو دارد.

وی افزود: میدان امروز، جنگ رسانه است و باید از ظرفیت بسیج و فعالان بسیجی در حوزه فضای مجازی حداکثر استفاده را برد و برنامه‌ریزی جدی صورت بگیرد تا شبکه‌سازی فعالان فضای مجازی طبق ظرفیت سنجی ، استعدادها و باشرط آگاه بودن به شبکه های اجتماعی بین المللی  صورت پذیرد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از زمان ورود بسیجیان به شبکه های اجتماعی تغییر اساسی بر فضای این شبکه ها حاصل شده بیان کرد: در ابتدای سال منافقان هشتک‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی زده و ترند میکرده اد اما از تیرماه فضای مجازی بسیج وارد این حوزه شد که اولین ترندهای توئیتری دست نیروهای انقلابی و بسیجی است.

رضایی افزود: در این مدت بیش از 75 هزار تویتر و پست محتوای انقلابی توسط جوانان بسیجی خراسان جنوبی  کار شد و از دیگر افتخارات در این زمینه  ، برنامه هشتک "چله افتخار" بود که این هشتک در مدت زمان کوتاهی به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شد و نشان میدهد نیاز است تا جوانان بسیجی و انقلابی بیش از گذشته و با جدیت وارد عرصه جهاد سایبری شوند.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی سواد رسانه که به همت قرارگاه فضای مجازی بسیج شهرستان بشرویه  برگزار شد  جوانب عملیات روانی دشمنان در شبکه های اجتماعی اینستاگرام ، تویتر و تلگرام با هدف براندازی انقلاب اسلامی مورد بررسی و تحلیل  قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.