سرهنگ خبازی گفت:به فرموده مقام معظم رهبری  "اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب "است و این جمله حضرت آقا نشان میدهد که باید بیش از گذشته با تلاشی مضاعف در فضای مجازی در راستای نشر اموزه های اسلامی، دستاوردهای انقلاب و سیره شهدا همت کرد.

جوانان انقلابی و بسیجی باید در جنگ رسانه‌ای در خط مقدم دفاع از ارزش‌های اسلامی باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،گردهمایی فعالان قرارگاه فضای مجازی بسیج شهرستان بشرویه  روز  گذشته (پنج شنبه) با حضور مسئول استانی ، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه جمعی از فرماندهان پایگاه ها و اعضای این قرارگاه  در محل مصلی امام خمینی "مزار شهدای گمنام " برگزار شد.

در این مراسم "سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی" با اشاره به نقش تاثیر گذار شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در زندگی مردم بویژه جوانان و نوجوانان خاطر نشان کرد: امروز فضای مجازی یکی از مهمترین عرصه های زندگی تبدیل شده است و غالب مردم در شبکه های اجتماعی حضور دارند .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه با تاکید بر توجه به اقدامات موثر در فضای مجازی و افزایش سواد رسانه در بین آحاد مردم افزود: به فرموده مقام معظم رهبری  "اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب "است و این جمله حضرت آقا نشان میدهد که باید بیش از گذشته با تلاشی مضاعف در فضای مجازی در راستای نشر اموزه های اسلامی، دستاوردهای انقلاب و سیره شهدا همت کرد.

وی با اشاره به تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی و جنگ رسانه ای گسترده ای که بر علیه ملت ایران اسلامی راه اندازی کرده اند گفت: امروز جنگ رسانه به مراتب خطرناکتر از جنگ واقعی است و تحرکات دشمنان در فضای مجازی با هدف تخریب بنیه اعتقادی جوانان و دور کردن آنان از مسیر انقلاب و ارزش های اسلامی شدت گرفته و نیاز است تا همه جوانان انقلابی و بسیجی پاکار دفاع باشند.

خبازی افزود: بی شک به فرموده مقام معظم رهبری در فضای مجازی در حال جنگ هستیم و فرقی که جنگ امروز با جنگ تحمیلی دارد این است که خونی در آن دیده نمیشود و در ظاهر  مشخص نیست چقدر نیرو از دست رفته اند ولی   اثرات آن بسیار مخرب تر است لذا  در" جنگ رسانه "باید جوانان انقلابی و بسیجی خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی باشند

فرمانده سپاه بشرویه افزود: در جنگ رسانه  دشمن شبانه روز در حال انجام عملیات بر علیه ما و مردم ایران اسلامی و از سو توپخانه های شایعه پراکنی، دروغ، تهمت و تحرکات شلیک میشود و  تکلیف داریم که در پاسخ به دشمن ما نیز وارد کار عملیات شویم و تهاجمی وار آرایش نظامی مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه فضای مجازی بسیج هم گفت: این قرارگاه با هدف پاکسازی فضای مجازی از جولان عملیات روانی دشمنان و دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی راه اندازی شده است و انتظار می رود تا بسیجیان و جوانان انقلابی با محوریت برنامه های قرارگاه فضای مجازی  در جهت تهدیدات دشمن اقدامات موثری داشته باشند.

گفتنی است در این مراسم از اعضای فعال قرارگاه فضای مجازی بسیج شهرستان بشرویه که در برنامه های مختلف این قرارگاه همکاری دارند تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.