رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سرعت وزش باد پنجشنبه شب در شهرستان های مختلف این استان به 115 کیلومتر در ساعت رسید.

سرعت وزش باد در خراسان رضوی به 115 کیلومتر در ساعت رسید

به گزارش قدس آنلاین ؛ یحیی قاینی پور روز جمعه افزود: طبق آخرین اطلاعات رسیده وزش باد در بیشتر شهرستان های خراسان رضوی شدید گزارش شده که بیشترین سرعت وزش باد در سبزوار با 115 کیلومتر در ساعت بوده است.

وی اظهار داشت: پس از سبزوار بیشترین شدت وزش باد در گناباد با سرعت 90 کیلومتر در ساعت و شهرستان های مشهد و بجستان با سرعت 86 کیلومتر در ساعت ثبت شده است.
وی گفت: وزش باد همراه با بارشهای برف و باران که از روز گذشته در خراسان ضوی آغاز شده برای امروز نیز با شدت کمتر ادامه دارد.

* بارش باران در 13 شهرستان خراسان رضوی
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نیز گفت: شب گذشته بارندگی در 13 شهرستان خراسان رضوی گزارش شده که بیشترین آن مربوط به جغتای با 14 میلی متر بوده است.
زهرا آهنگرزاده افزود: طی این مدت در شهرستان جغتای بارش برف به ارتفاع 2 سانتی متر گزارش شده است.
وی بیان کرد: بارشهای برف و باران امروز شمال و شمال غرب خراسان رضوی را فرا می گیرد و برای فردا نیز به صورت پراکنده در برخی مناطق استان تداوم دارد.
وی با اشاره به افت بیش از 10 درجه ای دما در استان خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای مشهد دیروز 22 درجه سلسیوس بود که برای امروز 11 درجه پیش بینی شده است و برای فردا نیز چند درجه نسبت به امروز کاهش دارد.
آهنگر زاده افزود: استان خراسان رضوی در طول هفته آینده روزهای سردی را سپری خواهد کرد.
وی اظهار داشت: قوچان با کمینه دمای صفر درجه و سرخس با بیشینه دمای 26 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.