‌رییس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت:بازسازی و نوسازی ۱۱۴دستگاه انواع ماشین آلات متوقف شده راهداری در نه ماهه سال جاری انجام شده است.

۱۱۴دستگاه ماشین آلات راهداری خراسان رضوی موردنوسازی قرارگرفته است

به گزارش قدس آنلاین، حمید فضائلی هاشمی با هدف تشریح عملکرد اداره ماشین آلات در ۹ ماه سال جاری درجمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوبتر در حوزه راهداری و با توجه به نقش حساس ماشین آلات راهداری در برقراری عبور و مرور ایمن، بازسازی و نوسازی ۱۱۴دستگاه انواع ماشین آلات متوقف شده با هزینه ای معادل ۱۵ هزار ۶۶۲ میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: میانگین سن ۷۵۴ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری استان ۲۵ سال بوده که نشان از فرسوده بودن این ناوگان است که با مدیریت های اقتصادی و در راستای نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری زمستانی، ۲ دستگاه کامیون ۲۶ تن ایسوز مجهز به نمکپاش و تیغه برفروب به ارزش حدودی ۲۲ میلیون ریال در حال تهیه است و پیگیر فراهم کردن اعتبارات خرید ۶ دستگاه کامیونت راهداری ۶ تن ایسوزو به ارزش ۱۸ میلیون ریال و ۲ دستگاه تجهیزات خط کشی به ارزش ۳ هزار میلیون ریال نیز هستیم.

‌رییس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه هزینه های نوسازی تجهیزات برفروبی که از سال گذشته انجام شده بود نیز به منظور ارتقاء سطح خدمات راهداری زمستانی، خرید ۶ دستگاه بیل برفروب کامیونی به ارزش یک هزار و ۷۲۵ میلیون ریال، در برنامه کاری قرار گرفت که خرید ۴ دستگاه آن قطعی و خرید دو دستگاه دیگر نیز در دست اقدام است.

وی گفت:همچنین در جهت ارتقاء سطح ایمنی راهها خرید یک دستگاه جاروب مکانیزه به ارزش ۳ هزار میلیون ریال تهیه شده و در راستای نوسازی و تقویت تجهیزات راهداری زمستانی ۵ دستگاه نمکپاش مکانیزه به ارزش ۸  هزار و ۴۰۰ میلیون ریال در دستور کار قرار گرفته که خرید ۴ دستگاه بصورت قطعی و خرید یک دستگاه دیگر در حال انجام است.

فضائلی هاشمی تصریح کرد:در سال جاری جهت آمادگی هر چه بیشتر ناوگان ماشین آلات راهداری بیش از ۳۷ هزار میلیون ریال نیز در تأمین اقلامی از جمله سوخت، روانکار، ضد یخ، باطری، تیغه و لاستیک هزینه شده است.

وی تاکید کرد:به جهت ارتقاء خدمات مطلوب و بموقع عملیات راهداری زمستانی، تعمیر و بازسازی تعداد ۱۰ دستگاه نمکپاش مستعمل با هزینه ای معادل ۲هزار میلیون ریال انجام شده است.

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.