عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: در جلسه ای با وزیر نفت آخرین وضعیت گازرسانی در شهرستان های تربت جام، تایباد ، باخرز و صالح آباد مورد بررسی قرار گرفت.

گازرسانی به تمام روستاهای تربت جام وتایباد در نیمه اول سال ۹۸

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در جلسه ای با وزیر نفت آخرین وضعیت گازرسانی در شهرستانهای تربت جام، تایباد ، باخرز و صالح آباد بررسی و مشکلات روند گازرسانی و برنامه کاری این عملیات طی ماه های آینده و جدول بندی زمانی مراحل گوناگون پیمان های عمرانی فوق مورد بحث قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد قرار داد  پیمانکار سابق محورهای دهستان کرات تایباد ، محوربنی تاک به آزاده صالح آباد ، روستاهای بخش جنت آباد، مناطق چشمه گل و روستاهای اطراف در منطقه جام رود و دهستان موسی آباد در بخش مرکزی تربت جام لغو و پیمانکاران جدید طی ده روز آینده با تجهیز کارگاه،  عملیات اجرایی گازرسانی را آغاز کنند و  همچنین روند نصب علمک در بخش بوژگان و سمیع آباد با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
نماینده تربت جام، تایباد، باخزر و صالح آباد با بیان اینکه  نظارت دقیقتری بر کار پیمانکاران باید انجام شود ، افزود:  در این جلسه همچنین بحث الحاق پیمان گازرسانی روستاهای مراد آباد و نقارخانه در باخرز به پیمان جدید گازرسانی اعلام گردید  و همچنین درخواست شد روستای ملو در بخش سمیع آباد به پروژه گازرسانی اضافه شود.
رحیمی جهان آبادی با بیان اینکه قبل از اجرای این پروژه ها ، حدود ۱۲۰ روستا در این مناطق از نعمت گاز برخوردار بودند که با اتمام پروژه عظیم گازرسانی فعلی ، تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز به بیش از ۳۰۰ روستا در چهار شهرستان فوق خواهد رسید، افزود: پروژه گازرسانی به ۱۸۶روستای تربت جام، تایباد، باخزر و صالح آباد  که با اعتباری در حدود ۱۵۴ میلیارد تومان در حال اجرا می باشد تا پایان تابستان سال ۹۸ به پایان خواهد رسید  و ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این مناطق از نعمت گاز برخوردار خواهند شد .
وی ضمن تشکر از شرکت ملی گاز در افزایش گاز رسانی به روستاهای استان خراسان رضوی اظهار داشت:    انتظار ما این است که  روند اجرایی پروژه های گازرسانی سرعت پیدا کند و گزارش مرتب روند کار از سوی مسئولین ارائه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.