دبیر جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: طبق رایزنی های انجام شده تا به امروز نمایش یازده تا چهارده فیلم در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد قطعی شده است.

شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد ۱۱بهمن ماه کلید می خورد/احتمال نمایش 22 فیلم در مشهد

محمدرضا محمدی در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین اظهارداشت: شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر در مشهد از ۱۱بهمن ماه به صورت رسمی در دو سینمای هویزه و اطلس مشهد کلید خواهد خورد و تمام تلاش ما این است که سینما سیمرغ را هم به این دو سینما برای نمایش فیلمهای این دوره از جشنواره فیلم فجر مشهد اضافه کنیم که البته تا کنون در این خصوص به نتیجه ای نرسیده ایم.

وی افزود: در حال حاضر مشغول رایزنی برای افزایش سهمیه فیلم در شانزدهمین دوره جشنواره فجر مشهد تا سقف بیست و دو فیلم هستیم ضمن اینکه در این دوره از جشنواره سعی خواهیم کرد که کارگاه های نقد و بررسی فیلمها را هم همراه با دعوت و حضور عوامل سازنده فیلمها داشته باشیم.

دبیر شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد در خصوص چگونگی حضور اهالی رسانه در این دوره از جشنواره گفت: برنامه هایی برای این دوره از جشنواره در نظر داریم که چون هنوز قطعی نشده اند لزومی به اطلاع رسانی نمی بینم. در این دوره از جشنواره می خواهیم که به مانند ادوار گذشته از حضور اهالی رسانه در این مدت ده روز استفاده کنیم ولی تا به امروز سینما یا سیانس خاصی مختص استفاده اهالی رسانه برای استفاده از فیلمها تدارک دیده نشده است.


انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.