عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت خودروهای پیش فروش شده قانونی نبوده و وقتی قرار دادی بسته شده است دو طرف باید به شروط قرارداد پایبند باشند.

افزایش قیمت خودروهای پیش فروش شده قانونی نیست

به گزارش قدس آنلاین  ، حمید گرمابی صبح شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در نیشابور اظهار کرد: افزایش قیمت خودروهای پیش فروش شده قانونی  نبوده و وقتی قرار دادی بسته شده است دو طرف باید به شروط قرارداد پایبند باشند و افزایش قیمت خودروها باید با آنالیز و با استناد دقیق باشد.

وی افزود: افزایش قیمت خودروها صورت گرفته است ولی گزارش این افزایش قیمت هنوز به مجلس نرسیده است و همچنین کاهش تولید خودرو به بیش از ۵۰ درصد رسیده است و به دلیل کمبود قطعات تحویل خودروها متاسفانه با تاخیر صورت می گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: با استانی شدن انتخابات موافق هستم به دو دلیل اینکه نقش احزاب در انتخابات پر رنگ تر می شود و بیشتر چهره های استانی و ملی انتخاب می شوند و سطح مجلس بالا می رود.

گرمابی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی اظهارکرد: متاسفانه با توجه به مشکلات دولت، تخصیص بودجه سفر ریاست جمهوری به تعویق افتاده ودر بودجه ۹۸ جاگذاری نشده است و منتظر اصلاحیه بودجه هستیم.

وی افزود: بسیاری از پروژه های ما در بودجه ۹۸ مدنظر قرار نگرفته است و تاکنون ۱۰ مرتبه نامه نگاری کرده ام و شاید یکی از دلایل کسر بودجه نیشابور نزدیکی به مشهد  باشد. با توجه به پتانسیل که شهرستان دارد ، بودجه تعیین شده متناسب با جمعیت نیست.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمعیت مرکز بخش میانجلگه برای ارتقا به شهرستان کم است و برای ارتقا بخش زبرخان مشکلی وجود ندارد و فقط بحث مرکزیت شهرستان در حال پیگیری است و امید داریم زودتر از تابستان ۹۸ به شهرستان تبدیل شود.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.