شهردار مشهد گفت: با امضای این تفاهم‌نامه سه‌جانبه، سیستم‌ها یکپارچه و به یکدیگر متصل می‌شود که این اقدام در کاهش زمان پاسخگویی و رفع مغایرت‌ها تاثیر زیادی خواهد داشت.

امضای تفاهم‌نامه‌ای برای یکپارچه‌سازی سیستم‌ها
به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا کلایی ظهر امروز در مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری و سازمان ثبت اسناد و سازمان نظام مهندسی اظهار کرد: هدف نهایی مدیریت شهری تحقق شهر هوشمند و تسهیل کار مردم است.
وی افزود: یکی از شعارهای اصلی این دوره مدیریت شهری ایجاد شهر هوشمند بوده است که اجزای آن به زودی محقق خواهد شد.
شهردار مشهد خاطر نشان کرد: روزانه تعدادی از شهروندان برای دریافت پروانه و یا پایانکار به شهرداری مشهد مراجعه می‌کنند. در این میان و در هنگام بازدیدها و تهیه نقشه‌ها طی سالیان متمادی یک‌سری مغایرت‌هایی در نقشه‌ها به دلیل یکپارچه‌نبودن سیستم‌های نظام مهندسی، ثبت و شهرداری به وجود می‌آمد که باید آن را برطرف می‌کردیم.
کلایی عنوان کرد: با امضای این تفاهم‌نامه سه‌جانبه، سیستم‌ها یک‌پارچه و به یکدیگر متصل می‌شود که این اقدام در کاهش زمان پاسخگویی و رفع مغایرت‌ها تاثیر زیادی خواهد  داشت. 
شهردار مشهد عنوان کرد: یکی از سیاست‌های ما در شهر هوشمند تسهیل امور شهروندان است، طی این تفاهم‌نامه و با حذف‌شدن یکی از دو بازدیدی که به صورت موازی انجام می‌گرفت، زمان پاسخگویی به شهروندان بسیار کوتاه و کار شهروندان در گرفتن پروانه و پایانکار تسهیل خواهد شد.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.