صبح امروز استاندار خراسان رضوی با محمدرضا حیدری رییس شورای اسلامی شهر مشهد و محمدرضا کلایی شهردار مشهد دیدار کرد.

در جلسه رؤسای مدیریت شهری با استاندار خراسان رضوی چه گذشت؟
 
به گزارش قدس آنلاین ؛  محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد به ایسنا در خصوص جلسه خود با استاندار خراسان رضوی که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت: استاندار خراسان رضوی به عنوان نماینده دولت در استان ما حضور پیدا کردند و ما وظیفه داشتیم که از ایشان استقبال کنیم.
وی عنوان کرد: در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت مدیریت شهری ارائه کردیم و مسائل، پژوه‌ها و برنامه‌های پیرامون مسائل شهری را برای ایشان بازگو کردیم.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همچنین در خصوص مشکلات حوزه مسائل شهری از ایشان کمک خواستیم که به عنوان نماینده عالی دولت ما را یاری کنند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه تعامل و همراهی مدیریت شهری و دولت تعامل بسیار خوبی است و امیدواریم که بتوانیم ار این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
حیدری خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد استاندار خراسان رضوی در خصوص مسائل شهری نیز دیدگاه‌هایی داشتند و آن را ارائه کردند و قرار بر این شد که در حوزه حاشیه شهر و در حوزه توسعه شهری در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و غیره کارهای کارشناسی مشترکی را انجام دهند و ایشان قول همراهی و کمک را به ما داده‌اند.
در ادامه محمدرضا کلایی نیز در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص محورهای اصلی جلسه امروز با استاندار خراسان رضوی، اظهار کرد: این دیدار بیشتر برای عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان انجام گرفت.
وی ادامه داد: بالاخره نیمی از جمعیت و امکانات استان در شهر مشهد وجود دارد و این امر نیازمند یک همکاری جدی بین استاندار و مدیریت شهری است.
شهردار مشهد افزود: استاندار محترم نیز در این جلسه نقطه‌نظرات خود در حوزه‌های توسعه‌گرایانه اجتماعی، اقتصادی، زیرساختی، عمرانی و خدمت‌رسانی به مردم مطرح کردند.
کلایی با بیان اینکه استاندار خراسان رضوی در بخش اقتصادی پروژه‌هایی را تحت عنوان پروژه‌های پیشگام توسعه مطرح کردند، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهرداری نیز اعلام آمادگی کردند تا در خدمت ایشان باشیم.
وی در خصوص زمینه تعاملات استانداری با شهرداری، تصریح کرد: در عموم موضوعات استانداری به عنوان نماینده دولت و حاکمیت مشخصا می‌تواند سیاست‌گذاری لازم را انجام دهد. اما از مجموع جلسه امروز فکر می‌کنم که تمرکز آقای استاندار بر بازآفرینی شهری است و در این زمینه با ما نیز تعامل خواهند کرد. همچنین بازآفرینی شهری یکی از پروژه‌های اصلی آقای رییس جمهور است و این امر برای ما نیز بسیار مهم بوده و فکر می‌کنم که یک طرح ملی در بازآفرینی شهری با حمایت استانداری شکل خواهد گرفت.
شهردار مشهد در خصوص بلوار شهدا ارتش، بیان کرد: گیر این موضوع خارج از استان بوده و این امر نیازمند تصویب مصوبه شورای عالی شهرسازی است که جلسه آن ۸ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و به نظر من با توجه به نگاهی که در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد این اتفاق رخ خواهد داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.