۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 640423

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اهمیت دیدارهای حذفی گفت: امیدوارم کادر فنی توانسته باشد نقطه ضعف تیم ملی را برای دیدار با عمان برطرف کند چرا که یک اشتباه ما را از جام بیرون خواهد کرد.

نقطه ضعف تیم ملی ایران پابرجاست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ایمان عالمی در خصوص صعود تیم ملی کشورمان به دور بعد رقابتهای جام ملت های آسیا گفت: به اعتقاد من، بازی تاکتیکی و زیبایی را مشاهده نکردیم، ترس از باخت باعث شده بود تا دو تیم بیشتر به درگیری‌های فیزیکی روی بیاورند تا کارهای تاکتیکی. متأسفانه بیشتر بازی به جنگ‌های تن به تن و ارسال از کناره‌ها اختصاص داشت که هر دو تیم دست یکدیگر را خوانده بودند و سعی می‌کردند اجازه ارسال به حریف را ندهند.

وی تأکید کرد: هر دو تیم در یک سوم خط دفاعی تجمع می‌کردند تا گلی وارد دروازه‌شان نشود زیرا حساسیت دیدار ایران و عراق سال‌هاست که زیاد شده و هیچ‌کدام از بازیکنان دو تیم نمی‌خواهند مقابل یکدیگر شکست بخورند؛ البته کارلوس کی‌روش به دنبال این بود تا بتواند شکست و حذف چهار سال پیش را از عراق بگیرد اما به این مهم دست پیدا نکرد ولی خوشحالم که ایران توانست به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کند زیرا مطمئناً با یک حریف تقریباً ساده رودررو خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: با توجه به شرایطی که دو تیم داشتند، اعتقاد دارم تساوی برای دو تیم خوب و عادلانه بود و تقسیم امتیازات باعث شد که هر دو تیم که صعودشان مسجل شده بود، زیاد ناراحت نباشند و به فکر بازی‌های مرحله بعد خود باشند.

عالمی در خصوص نقاط ضعف تیم ملی در سه دیدار گذشته گفت: سه بازی را در جام ملت‌های آسیا برگزار کردیم اما متأسفانه هنوز خط دفاع ما دچار ضعف‌هایی است که باید هر چه زودتر پوشش داده شود. اگر به تیم‌هایی چون کره، ژاپن و استرالیا برخورد کنیم، مطمئناً کار برای ما سخت‌تر خواهد شد. کی‌روش باید یک ترکیب دفاعی خوب را برای بازی‌های بعد پیدا کند تا آنها شناخت و درک بیشتری از هم پیدا کرده و دچار اشتباهات نشوند زیرا در مراحل بعد یک اشتباه باعث خواهد شد تا به سادگی از جام خداحافظی کرده و باز هم حسرت قهرمان شدن در جام ملت‌های آسیا برایمان بماند.

وی تأکید کرد: سید مجید حسینی، روزبه چشمی و دیگر مدافعان در این دیدار خوب بودند اما تیم‌هایی مثل کره و ژاپن از بازیکنان باتجربه‌تر، تکنیکی و سرعتی‌تری برخوردار هستند و این می‌تواند برای ما دردسرساز شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.