مدیر اداری تیم ملی فوتبال عمان اعلام کرد بازیکنان این تیم با روحیه خوبی مهیای بازی با ایران می‌شوند.

البلوشی: با روحیه خوبی مهیای بازی مهم با ایران می‌شویم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مقبول البلوشی گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال عمان پس از صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا از روحیه خوبی برخوردار هستند و با وجود زمان کم از آخرین بازی برابر ترکمنستان تا بازی با ایران مهیای این بازی مهم می‌شوند. قرار گرفتن در جمع ۱۶ تیم برتر این رقابت‌ها اتفاق خوشحال‌کننده‌ای است.

مدیر اداری تیم ملی فوتبال عمان افزود: محسن جوهر که در بازی با ازبکستان مصدوم شده بود از روز گذشته به تمرین‌های گروهی تیم ملی فوتبال عمان بازگشت و به صورت مرحله‌ای آماده بازی می‌شود.

محمد الشکیلی، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال عمان نیز اظهار داشت: تیم جوانی در جام ملت‌های آسیا داریم که ۳ بازی خوب در مرحله گروهی انجام دادند. حمایت هواداران از تیم ملی فوتبال عمان در بازی با ایران بسیار مهم است و معتقدم آنها نیازی به دعوت ندارند. فکر می‌کنم در بازی برابر ایران شاهد حضور ۲ برابری هواداران عمانی در ورزشگاه محمد بن زاید در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا باشیم.

وی همچنین از دستورالعمل وزیر ورزش عمان برای خرید ۸ درصد بلیت بازی با ایران جهت پخش رایگان آن میان هواداران تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.