کی سونک‌یونگ، مدافع تیم ملی فوتبال کره جنوبی از تیم‌های ایران، استرالیا، ژاپن و عربستان سعودی به عنوان تیم‌های قدرتمند جام ملت‌های آسیا نام برد.

کی سونک‌یونگ: ایران، استرالیا، ژاپن و عربستان کیفیت خوبی دارند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کی سونک‌یونگ مدافع تیم فوتبال نیوکاسل که به همراه تیم ملی کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا حضور دارد، در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در مورد حسرت طولانی این تیم در قهرمانی مسابقات اظهار داشت: همیشه عملکرد خوبی در انتخابی جام جهانی در دوره‌های مختلف داشته‌ایم، اما ۶۰ سال است که در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی نرسیده‌ایم و این برای ما بسیار طولانی است.

وی مسابقات جام ملت‌های آسیا را تورنمنتی متفاوت نام برد و تصریح کرد: می‌خواهیم در این رقابت‌ها به موفقیت برسیم و همه می‌دانند که کیفیت لازم را در این امر داریم، اما این آسان نیست. با وجود اینکه به مصاف تیم‌های آسیایی می‌رویم، قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار است.

مدافع تیم کره جنوبی درمورد سایر تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا، با اشاره به شکست کره‌ای‌ها مقابل استرالیا فینال دوره قبلی مسابقات گفت: من سه بار در جام ملت‌های آسیا بازی کرده‌ام که آخرینِ آنها کمی ناامیدکننده بود. نمی‌خواهیم اشتباهاتی را که در فینال دوره گذشته مرتکب شدیم، تکرار کنیم. چند تیم قدرتمند در این رقابت‌ها حضور دارند. ایران، استرالیا، ژاپن و عربستان سعودی. این تیم‌ها کیفیت خوبی دارند و ما باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم و پیشرفت کنیم.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا، روز سه‌شنبه به مصاف بحرین می‌رود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.