آخرین جلسه تمرینی عمانی ها قبل از مصاف با ایران دقایقی قبل در زمین آکادمی باشگاه الجزیره با حضور تمامی بازیکنان به مدت یک ساعت برگزار شد.

پاداش میلیاردی برای شکست ایران در ابوظبی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در این تمرین که با حضور مهمانان ویژه استارت خورد بازیکنان و کادر فنی قبل از این که پابه توپ شوند در جلسه ای سرپایی با نایب رئیس فدراسیون فوتبال این کشور شرکت کردند تا از پاداش ویژه برای شکست دادن رقیب خود در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت ها مطلع شوند.


دکتر جاسم بن محمد الشکیلی نایب رئیس فدراسیون فوتبال عمان به همراه تعدادی از همراهانش با حضور در مرحل تمرین در گفتگویی کوتاه با بازیکنان و مربیان به آنها وعده پاداش ویژه و وسوسه کننده دربار سلطنتی این کشور برای عبور از سد ایران و رسیدن به مراحل بعدی را داد که رسانه های عمانی از مبلغی در حدود یک تا دو میلیون ریال عمان خبر می دهند.


آخرین جلسه تمرین عمان با حضور همه ۲۳ بازیکن بدون مصدوم و محروم در زمین اصلی آکادمی باشگاه الجزیره برگزار شد که تمرینات شامل برنامه های بدنسازی، مهارت فنی و تاکتیکی همین طور دقایقی تمرین پنالتی بود تا عمان خود را برای هر اتفاقی در بازی حذفی امشب آماده کند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.