مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به واسطه وجود بارگاه منور رضوی بیشترین نیروی داوطلب در میان ۳۱ استان کشور را دارد.

خراسان رضوی بیشترین نیروی داوطلب هلال احمر را دارد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سید مجتبی احمدی اظهار کرد:استفاده حداکثری از نیروهای داوطلب در دستور کارجمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است، و خراسان رضوی به واسطه وجود بارگاه منور رضوی بیشترین نیروی داوطلب در میان ۳۱ استان کشور در این مجموعه دارد و اوج خدمات نیروهای داوطلب در مناسب‌های خاص ملی و مذهبی همچون ایام نوروز و دهه‌های کرامت و شفاعت بوده است.

وی افزود:حضور داوطلبان در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های هلال احمر نویدبخش روزهایی خوب برای این مجموعه عام‌المنفعه است. طبق اساسنامه حضور داوطلبان جزو ارکان اصلی جمعیت هلال احمر است و نگرش نوین ارتباط و جلب مشارکت‌های عمومی برای حضور حداکثری و پرشورتر اعضا موثر است.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: دراین دوره آموزشی  ۳ روزه روئسای خانه های داوطلب آموزش‌های ویژه ارتباط با مخاطبان و شیوه‌های بهره‌مندی از مشارکت حداکثری مردمی را فرا می‌گیرند.

وی گفت: جمع زیادی از نیروهای رسمی و افتخاری جمعیت هلال احمر کشور و استان در ایام‌های خاص سال خدمت‌رسانی همچون دهه‌های کرامت و شفاعت خدمت‌رسانی می‌کنند که جمع زیادی از آنان‌ نیروهای داوطلب هستند و در آخرین خدمت‌رسانی ویژه که در ایام دهه آخر صفر امسال و ایام شهادت امام رضا(ع) ارائه شد بیش از ۱۲۰۰ نیروی داوطلب مشارکت داشتند. :

احمدی تاکید کرد:در مسیر خدمت‌رسانی بهتر و شایسته‌تر امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر نیازمند همکاری‌های بین بخشی و هماهنگی‌های لازم میان نهادهای خدمت‌رسان و امدادی به‌خصوص در مواقع بحرانی و حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی هستیم تا برترین و سریع‌ترین خدمت ممکن به حادثه‌دیدگان ارائه شود و خوشبختانه این هماهنگی‌ها در خراسان رضوی به‌خوبی مشهود است

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.