خراسان شمالی- ولی الله حیاتی گفت: نباید تمامی برنامه های چهل سالگی انقلاب در مرکز استان متمرکز شود بلکه باید در روستاها و دورترین نقاط و بخش ها و حاشیه شهرها نیز این جشن ها را به بهترین شکل ممکن داشته باشیم.

برنامه‌های چهل سالگی انقلاب باید متنوع و مردمی برگزار شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی در هشتمین نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مدیران باید اهمیت برگزاری برنامه های چهل ساله را درک کنند تا جشن ها و مراسم به طور متنوع و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی اظهار داشت: باید جشن های چهل سالگی انقلاب به شکل مردمی اجرا شود و تمامی برنامه ها با شکوه هر چه تمام و با رعایت جنبه مردمی برگزار شود؛ مردم خالقان و ولی نعمتان انقلاب هستند؛ بنابراین دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بین مردم و حاکمیت نظام فاصله بیندازد و قالب انقلاب را از درون تهی کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در ادامه با اشاره به همزمانی دهه فجر و ایام فاطمیه، گفت: رعایت حرمت ایام فاطمیه از واجبات است بنابراین اراده استاندار نیز بر این است که با حفظ شئونات برنامه های چهلمین سالگرد با شکوه تمام برگزار شود.

حیاتی با تاکید بر اجرای برنامه ها در مساجد، افزود: حرکت انقلاب از مساجد شروع شده و بقای آن نیز در مساجد است و در همین راستا دشمن از مساجد می ترسد؛ بنابراین حضور استاندار برای ملاقات چهره به چهره با مردم در مساجد با هدف بازگشت به مسجد بوده تا پایگاه و خاستگاه انقلابی خود را حفظ کنند.

وی تشکیل ستاد ویژه برای ۲۲ بهمن را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: ۲۲ بهمن اوج حضور حماسی مردم در انقلاب بود بنابراین باید برای حضور حداکثری مردم در این روز ستاد ویژه تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: نباید تمامی برنامه ها در مرکز استان متمرکز شود بلکه باید در روستاها و دورترین نقاط و بخش ها و حاشیه شهرها نیز این جشن ها را به بهترین شکل ممکن داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: برنامه های دهه فجر امسال برای نظام بسیار بنیادی بوده و از برنامه های همیشگی مهم تر است، بنابراین باید مدیران در بین مردم حضور یابند و مشکلات را شفاف با آنان در میان بگذارند تا از کمک مردم بهره مند شوند.

وی گفت: دشمن امروز تمام توان خود را به کار بسته و یک جنگ تمام عیار اقتصادی به راه انداخته است و معیشت مردم را نشانه رفته بنابراین حضور مسئولان در بین مردم باعث اعتماد بیشتر آن ها می شود.

حیاتی خواستار اعلام اسامی دستگاه های ضعیف در حوزه مشارکت در برنامه های ستاد شد و افزود: همه موظف به مشارکت در برنامه ها هستند زیرا که مناسبتی مهم تر از این نداریم. 

وی با تاکید بر پرهیز از موازی کاری دستگاه ها، خاطرنشان کرد: هر دستگاهی موظف است از محل منابع جاری در اختیار، این برنامه ها را پوشش دهد و در اولویت قرار دهد تا با شکوه هر چه تمام برگزار شود.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.