رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان گناباد گفت: میزان سرمایه گذاری در بخش صنعت این شهرستان طی امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۵۵ درصد بیشتر شده است.

رشد ۸۵۵ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در گناباد

به گزارش قدس آنلاین، هادی ایزدی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان گناباد گفت: در این چارچوب امسال ۱۲۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه صنایع سلولزی و کانی فلزی و غیرفلزی گناباد با ایجاد اشتغال برای ۶۳ نفر صورت گرفت.

وی افزود: همچنین در این مدت ۴۱ طرح نیمه تمام صنعتی و معدنی برای بهره گیری از ۲۰۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستایی با قابلیت اشتغال مستقیم ۲۲۵ نفربه بانک‌های عامل معرفی شده اند.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان گناباد اظهارداشت: در این چارچوب نیز تاکنون ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و بقیه در حال تکمیل مدارک و تامین وثیقه‌های لازم هستند. بیشترین میزان جذب تسهیلات این بخش مربوط به صنعت، معدن و تجارت است.

ایزدی ادامه داد: ۵۰ میلیارد ریال از مانده تسهیلات رونق تولید نیز برای سه طرح نیمه تمام صنعتی در گناباد اختصاص یافت.

وی به حوزه مشاغل خانگی نیز اشاره کرد و افزود: همچنین امسال ۶۲ طرح مشاغل خانگی با اشتغال مستقیم ۸۲ نفر برای اخذ مبلغ ۹ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل در گناباد معرفی شدند که تاکنون پنج میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال آن جذب شده است.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان گناباد پیگیری جذب ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون برای تامین سرمایه در گردش، نوسازی و بازسازی یک واحد تولیدی صنایع چینی، صدور دو پروانه بهره برداری معدنی با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال و ۵۳ مورد بازدید از معادن، تصویب مبلغ ۵.۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی به منظور تکمیل زیرساخت‌های نواحی صنعتی کوثر و کاخک' را از دیگر امسال در گناباد برشمرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.