خراسان شمالی-حجت‌الاسلام محمد صالحی‌نیا گفت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن، با همکاری و مشارکت ادارات کل اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش‌وپرورش استان در سه گروه حفظ، آموزش های الکترونیکی و رشته‌های معارفی برگزار خواهد شد و آزمون بزرگسالان نیز همزمان با سایر رشته‌ها و به صورت کتبی نهم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

نام‌نویسی ۷۶۵ نفر در آزمون "حفظ و مفاهیم قرآن"

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی، حجت الاسلام محمدصالحی نیا رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان‌شمالی گفت: ثبت‌نام آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۰ دی‌ماه آغاز و تا پایان امروز، ۳۰ دی‌ ادامه دارد که تاکنون ۷۶۵ نفر برای شرکت در این دوره نام‌نویسی کرده‌اند.

وی گفت: این آزمون با همکاری و مشارکت ادارات کل اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش‌وپرورش استان در سه گروه حفظ، آموزش های الکترونیکی و رشته‌های معارفی برگزار خواهد شد و آزمون بزرگسالان نیز همزمان با سایر رشته‌ها و به صورت کتبی نهم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم برای دانش‌آموزان و به صورت شفاهی در مدارس انجام می‌شود، همچنین، خردسالان نیز می‌توانند در آزمون شرکت کرده و در مراکزی که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام می‌شود، با یکدیگر به رقابت بپردازند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: این آزمون در ۱۸ رشته برگزار می‌شود و هر فرد می‌تواند همزمان در چهار رشته (یک رشته حفظ، یک رشته مفاهیم و معارف، یک رشته الکترونیکی و همچنین، حفظ جزء ۳۰) ثبت نام و در آزمون حضور پیدا کند.

صالحی‌نیا با اشاره به ثبت نام ۷۶۵ نفر برای شرکت در این آزمون، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون به سایت www.quranedu.ir مراجعه و تا پایان روز  ۵ بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: مرحله مقدماتی چهل و دومین رشته‌های معارفی و تفسیر قرآن در این آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ادغام شده و همراه با همین آزمون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.