قزوین_ عبدالمحمدزاهدی گفت: شرایط موجود تحریم، بهترین فرصت برای معرفی محصولات تولید داخل و فعالسازی ظرفیت های درون کشور است.

شرایط تحریم، بهترین فرصت برای معرفی محصولات تولید داخل است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز یکشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی در استانداری قزوین اظهار داشت: تشکل های اتاق بازرگانی، شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می‌توانند فضایی را برای ارتباط بیشتر شرکت های تولیدکننده و واحدهای مصرف کننده فراهم کنند.

وی افزود: می‌توان یک نمایشگاه به مناسبت های مختلف در پارک علم و فناوری برگزار شود و صاحبان صنایع در سطح استان و کشور در این نمایشگاه حضور داشته باشند تا زمینه آشنایی بیشتر آنها با محصولات دانش بنیان استان فراهم شود.

زاهدی یادآور شد: باید هماهنگی لازم بین مسوولان انجام شود و شرایط موجود تحریم، بهترین فرصت برای معرفی محصولات تولید داخل و فعالسازی ظرفیت های درون کشور است.

استاندار قزوین بیان کرد: شرایط تحریم حاکم بر کشور، بهترین فرصت برای معرفی محصولات تولید داخل و فعالسازی ظرفیت های درون کشور است و یکی از سیاست های ما در این راستا این است که تحریم ها را دور بزنیم.

وی اضافه کرد: در دوران تحریم تکنولوژی ما از اروپایی به تکنولوژی چینی تبدیل شده و آنچه را که در توان داریم باید مشکلات را در داخل کشور حل کنیم و در این زمینه تلاش کنیم.

زاهدی یادآور شد: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، صدا و سیما و رسانه های استان به شرکت های دانش بنیان و محصولات آنها ازجمله شرکت فناوران البرز ابزار ساز آریا و سامان تجهیز کالای آریا بیشتر بپردازد و گزارشی را برای ارایه سطح استانی و ملی گزارشی را ارایه داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.