البرز- ناصر مقدم از برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان البرز وبه میزبانی شهر کرج خبر داد.

 ۱۴ فیلم منتخب جشنواره فجر در البرز به نمایش درمی‌آید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر استان البرز هم زمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از تاریخ ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه ١٣٩٧در کرج برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در جشنواره امسال ١٤ فیلم برگزیده با موضوعات متنوع اجتماعی، درام اجتماعی، دفاع مقدس، کمدی اجتماعی، دینی، تاریخی، سینمای مقاومت، حادثه ای، اکشن و ورزشی در سینما ساویز و سینما پرشین برای علاقه مندان حوزه سینما نمایش داده خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در روز ١٢ بهمن در سینما پرشین و با حضور جمعی از مسئولین استانی و هنرمندان مطرح کشور و استان برگزار خواهد شد.

این مسئول فرهنگی در ادامه گفت: امسال و به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سانس های اختصاصی برای خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

 مقدم افزود: همچنین جهت هنرمندان کرجی نیز تسهیلات ویژه ای در خصوص تهیه و توزیع بلیط در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: در ایام برگزاری جشنواره با همکاری اداره کل آموزش و پرورش ٥ سانس ویژه برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است که عزیزان علاقه مند می توانند با تخفیف ٥٠ درصد از این فیلمها دیدن نمایند ضمن آنکه مراسمی ویژه از برخی از چهره های هنری و سینمایی مطرح استان نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.