مدیرعامل یک واحد تولیدی صنفی پوشاک در مشهد گفت: قیمت مواد اولیه برای تولید پارچه به روز شده و این مساله کار ما را با مشکل همراه کرده است، خرید مواد اولیه برای تولید مانند قیمت طلا در تغییر است.

خرید مواد اولیه برای تولید مانند قیمت طلا متغیر است
به گزارش قدس آنلاین، سمیه ظریفیان هویدا اظهار کرد: بنده ۷ سال است که شرکت تولیدی خود را به ثبت رساندم و فعالیت خود در زمینه تولید لباس فرم آقایان انجام می‌دهم، بیشترین فعالیت ما در حوزه ثبت قرارداد با شرکت‌ها مختلف برای تهیه لباس فرم برای آن‌ها است.
مدیرعامل یک واحد تولیدی صنفی پوشاک در مشهد افزود: نظر شخصی من برای تهیه لباس فرم برای آقایان بدین گونه است که جنسیت برای انتخاب فرم را دخیل نمی‌کنم. به عقیده من آقا و خانم باید برای تهیه لباس دیدگاه یکسانی داشته باشند.
ظریفیان‌هویدا عنوان کرد: من قبل از این فعالیتم حدود ۱۱ سال مدیر تولید نساجی بودم و کار با پارچه را به خوبی فرا گرفتم.
وی در خصوص اشتغال ایجاد شده در واحد تولیدی خود، خاطرنشان کرد: در این واحد تولیدی زمینه اشتغال برای ۷۰ نفر را فراهم کردیم.   
مدیرعامل یک واحد تولیدی صنفی پوشاک در مشهد در خصوص تامین مواد اولیه برای تولیدات خود، تصریح کرد: در تولیدات خود پارچه‌ای که استفاده می‌کنیم کاملا ایرانی بوده و به جز نخ و برخی اقلام دیگر سایر مواد اولیه کاملا ایرانی است.
ظریفیان‌هویدا در خصوص تاثییر تحریم‌ها بر تولیدات، تاکید کرد: ما پارچه خود را از کارخانجات ایرانی تهیه می‌کنیم، اما این کارخانه‌ها برای تولید پارچه از کالاهای وارداتی استفاده می‌کنند.
وی اضافه کرد: قیمت بعضی پارچه‌ها افزایش پیدا کرده و برای ماه آینده هم قیمت مشخصی وجود ندارد، زیرا واحدهای فروش پارچه نیز شرایط سختی برای تهیه مواد مورد نیاز خود دارند، قیمت تمام شده پارچه بر تولیدات پوشاک بسیار تاثیر گذاشته است.
ظریفیان هویدا گفت: واحد تولید ما به فروش کت تک و کت و شلوار مشغول بوده و عمده کالاهای ما از قیمت ۲۵۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
وی در خصوص اصلی‌ترین چالش واحد تولیدی خود، بیان کرد: اصلی‌ترین مشکل ما همین موضوع نوسانات ارزی است و تحویل پارچه‌ها را دچار کندی کرده است.
مدیرعامل یک واحد تولیدی صنفی پوشاک در مشهد عنوان کرد: برای اینکه برای تامین مواد اولیه خود در ماه‌های آینده دچار مشکل نشویم، مجبور به آن هستیم که خرید خود را زودتر انجام دهیم.
ظریفیان‌هویدا گفت: با این اقدام نقدینگی بسیاری دخیل می‌شود و در حال حاضر باید خریدهای خود به صورت نقدی انجام دهیم.
وی تصریح کرد: قیمت مواد اولیه برای تولید پارچه به روز شده و این امر کار ما را به مشکل همراه کرده است. خرید مواد اولیه برای تولید مانند قیمت طلا در تغییر است.
مدیرعامل یک واحد تولیدی صنفی پوشاک در مشهد در خصوص صادرات محصولات خود، بیان کرد: ما صادرات را آغاز کردیم، به گونه‌ای که بازار روسیه را ۲۰ روزی است که رصد کرده‌ایم و قرار بر این داشتیم که بتوانیم صادرات خود را برای فروردین ماه تنظیم کنیم.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.