همدان- سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: با بررسی که از یک گزارش داشتیم در روزهای اخیر به کشف و شناسایی ۳۲ هزار لیتر نفت سفید در نهاوند شدیم.

 کشف ۳۲هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: با کسب خبر تردد یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند، پلیس مستقر در پاسگاه گاماسیاب شهرستان نهاوند، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند که کامیون گزارش شده در ورودی شهرستان نهاوند شناسایی و متوقف شد.

وی گفت: بازرس کامیون، به کشف ۳۲هزار لیتر نفت سفید قاچاق منجر شد که متهم مرتبط با آن همراه پرونده برای طی شدن امور قانونی تحویل دستگاه قضایی شد.

کامرانی صالح افزود: پلیس عزم جزمی در مبارزه با کالای قاچاق دارد و به دلیل ارزان بودن سوخت در ایران همیشه افرادی خارج از چرخه قانونی سوخت را به سمت مرزها قاچاق می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان با یادآوری اینکه هر سوختی باید بر روال قانونی حمل و جابه‌جا شود و مجوز قانونی داشته باشد، از شهروندان استان تقاضا کرد تا با توجه به قانون پلیس را در اجرای وظایف محوله بیش از پیش یاری دهند.

وی تاکید کرد: پلیس با تمام توان و با به کارگیری حداکثر امکانات با قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

 وی افزود: با بررسی که از یک گزارش داشتیم در روزهای اخیر به کشف و شناسایی  ۳۲ هزار لیتر نفت سفید در نهاوند شدیم.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.