همدان – کامران گردان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره اولویت شهرداری باشد.

تقدیم لایحه بودجه ۹۸ شهرداری به شورا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای شهر همدان کامران گردان رئیس شورای اسلامی شهر همدان در صحن شورا گفت: با توجه به مشکلات و محدودیت‌های مورد نیاز شهروندان‌؛ متعادل شدن و انعطاف‌پذیر بودن بودجه و انضباط مالی در مدیریت شهری به منظور کاهش هزینه‌ها و تعیین محورهای توسعه در مناطق مختلف شهر ضرورت دارد.

گردان با اشاره به تقدیم لایحه بودجه شهرداری همدان به شورا، ابراز امیدواری کرد: توجه ویژه به اتمام پروژه‌های نیمه‌ کاره در بودجه سال آینده باید دراولویت قرارگیرد و می‌بایست در برنامه‌ریزی بودجه، مباحث عقل و آمار حکم‌فرما باشد.

گردان با تأکید بر اینک بودجه به عنوان یک ابزار مدیریتی مطرح است، افزود: شهرداری همدان باید تلاش کند با جلب مشارکت شهروندان، منابع محدود این مجموعه را به حداکثر بهره‌وری برساند.

وی با بیان اینکه بالاخره دولت به سمت صادرات‌محوری همراه با کاهش اتکا به نفت ورود پیدا کرد، گفت: به طور قطع شهرداری همدان هم باید با تغییر وضعیت موجود از تراکم‌فروشی شهر فاصله بگیرد.

رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه بودجه شهرداری باید بر مبنای درآمدهای کوششی باشد، ابراز امیدواری کرد: بودجه سال آینده شهرداری که برای بررسی بیشتر به شورا ارائه شد، با کمترین تغییرات مصوب شود و همراه با حمایت و پشتیبانی شورا، وظیفه مدیریت شهری را در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم همدان دنبال کنیم.

گردان با بیان اینکه خوشبختانه درصد سهم عمرانی و جاری از بودجه شهرداری‌ همدان، ۶۰ به ۴۰ در نظر گرفته خواهد شد، گفت: با توجه به نگاه ویژه شهروندان و مسئولان امر به حوزه عمرانی ، امیدواریم شاهد تحول و توسعه شهر همدان باشیم و دیگر پروژه نیمه تمام بر روی زمین نمانده و به سمت پروژه‌های جدیدتر حرکت کنیم.

حمید بادامینجات نایب رئیس شورای شهر همدان نیز ضمن قدردانی از ارائه به موقع لایجه بودجه ۹۸ شهرداری به شورا، ابراز امیدواری کرد روند مدیریتی شهر به سمت توسعه و عمران حرکت کند.

بادامینجات افزود: انتظار می‌رود از نخبگان ، اساتید و کارشناسان حوزه مدیریت شهری مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان برای بررسی بهتر روند بودجه بهره گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.