عضو مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از نامزدهای احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ گفت از دیدار با بشار اسد در سال ۲۰۱۷ پشیمان نیست.

نماینده زن آمریکایی: از دیدار با بشار اسد پشیمان نیستم

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «تولسی گبرد» عضو مجلس نمایندگان آمریکا، که قرار است برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری۲۰۲۰ تلاش کند، اعلام کرد از دیدار خود با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در سال ۲۰۱۷ پشیمان نیست.

گبرد به شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد بسیار مهم است که با دیگران دیدار داشته باشی، چه آن‌ها دوست تو باشند و چه دشمن.

این نماینده دموکرات افزود: «اگر ما درباره پیگیری صلح و امنیت در این کشور (سوریه) جدی هستیم، این موضوع همچنان برای هر یک از سران این کشور موضوع مهمی است که تمایل به دیدار با دیگران داشته باشند چه دوست باشند و چه دشمن».

این نماینده دموکرات ضمن تاکید بر اینکه از دیدار با رئیس جمهور سوریه پشیمان نیست، گفت: به همین علت (دونالد) ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را ترغیب می‌کنم تا با چنین افرادی دیدار کند.

گبرد اوایل ماه میلادی جاری اعلام کرد برای کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ مبارزه خواهد کرد. او از مخالفان جنگ در سوریه و برکناری بشار اسد از قدرت است. گبرد تلاش آمریکا برای تغییر نظام سوریه را یکی از عوامل بروز بحران پناهندگان جنگ داخلی این کشور می‌داند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.