مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی، از پرخاشگری خود به بازیکنانش در ملا عام دفاع کرده و می‌گوید بازیکنان چلسی آنقدر عاقل هستند که به این اقدام او واکنش درست نشان دهند.

ساری: تند حرف زدم ولی بازیکنانم از من ناراحت نیستند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی، که بعد از شکست ۲-۰ تیمش مقابل آرسنال به تندی و با حالتی پرخاش‌گونه از بازیکنانش انتقاد کرده و آنها را سرزنش کرده بود می‌گوید قبول ندارد که این کار او ممکن است ریسک باشد ولی حتی اگر چنین باشد، او این ریسک را می‌پذیرد چون می‌داند بازیکنانش آنقدر عاقل هستند که به این اقدام او درست واکنش نشان دهند. ساری می‌گوید به هر حال بازیکنان چلسی باید تغییر کنند چون او همین است و تغییر نخواهد کرد.

نمایش ضعیف بازیکنان چلسی در جریان شکست ۲-۰ این تیم مقابل آرسنال، واکنش خشمگینانه ساری را برانگیخت. ساری بارها ذهنیت بازیکنانش را زیر سوال برد و به آنها به خاطر بی‌انگیزگی به تندی انتقاد کرد. ساری در توبیخ بازیکنانش حتی به ایتالیایی صحبت کرد و بعدا گفت چون فوق‌العاده عصبانی بوده بخشی از حرفهایش را ناخودآگاه به ایتالیایی گفته است.

اما ساری حالا از واکنش تند خود دفاع کرده و می‌گوید:" شخصیت من این است. من معتقد نیستم که این کار ممکن است ریسک داشته باشد. بچه‌های ما عاقل هستند و به همین خاطر من قبول ندارم که با این اقدام‌ها تیم ممکن است دچار مشکل شود".

ساری در ادامه گفت:" من کسی هستم که حرفهایم را رک و راست می‌زنم. نحوه صحبت‌ کردن من اینطور است. بعضی وقتها که کسی اینطور صحبت می‌کند ممکن است بعضی‌ها ناراحت شوند و دلخوری پیش بیاید ولی می‌دانم که صحبت‌های تند وقتی صادقانه بیان می‌شود به دشمنی و دلخوری ماندگار تبدیل نخواهد شد. برای همین می‌گویم که تیم ما از این بابت با هیچ خطری روبرو نیست و کسی نباید از این بابت نگران باشد".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.