البرز-علیرضا علوی گفت: با اجرای طرح واگذاری اماکن ورزشی شهرداری کرج به بخش خصوصی ضمن ایجاد درآمد پایدار هزینه های نگهداری این اماکن نیز کاهش یافته است.

ایجاد درآمد پایدار با واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی

علیرضا علوی سرپرست اداره تجهیز، توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بخشی از اماکن ورزشی شهرداری کرج به بخش خصوصی واگذار شده  و۵ فضای دیگر نیز در شرف واگذاری است.

وی افزود: با اتمام فرایند برون سپاری نگهداری و اداره فضاهای ورزشی شهرداری کرج به بخش خصوصی به طور متوسط ماهانه  نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان درآمد پایدار حاصل می شود و در سال این رقم به ۲ونیم میلیارد تومان می رسد.

علوی با تاکید براینکه این اقدام منجر به کاهش هزینه های سنگین نگهداری اماکن ورزشی شده و در سوی دیگر یک درآمد پایدار را موجب شده است گفت: سیاست مدیریت شهری کرج برای بهبود بهره وری اماکن موجود و استفاده بهینه از منابع به نتایج خوبی رسیده است.

سرپرست اداره تجهیز، توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شهرداری کرج از دیده شدن سهمی ویژه برای ورزش پرسنل و برخی فعالیت های ورزش شهروندی در قراردادهای پیمانکار خبرداد و گفت: ماهانه ۴۰ سانس تمرینی در هر سالن به این امر اختصاص یافته و تلاش شده فعالیت های آموزشی و عمومی مدیریت شهری در حوزه ورزش پرسنل واقشار واجدالشرایط دچار لطمه نشود.

وی خواستار اختصاص درآمدهای حاصل از اجاره اماکن ورزشی برای توسعه فضاهای ورزشی در مناطق محروم و کم برخوردار شهر کرج از سوی شورا شد و گفت: به طور حتم با این اقدام می توان بخشی از نیازهای ورزشی مناطق مختلف شهر را در یک بازه زمانی مشخص مرتفع کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.