البرز- محمد حسین وطنی گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان البرز در ۵۰عملیات به ۴۱۹نفر ودر قالب اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانی در محورهای مواصلاتی و ارتفاعات این استان، امدادرسانی کردند.

امدادرسانی جمعیت هلال احمر البرز به ۴۱۹ آسیب دیده در دی‌ماه

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز، محمد حسین وطنی معاون امداد و نجات این جمعیت اظهار کرد: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ ۱الی ۳۰دی ماه نجاتگران البرزی در ۵۰مورد عملیات، امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۲۸مورد حوادث جاده ای، ۸مورد خدمات حضوری، ۲ مورد شهری، ۷مورد برف و کولاک، یک مورد سیل و آب گرفتگی، یک مورد هوایی و۳ مورد نیز کوهستان بوده است.

محمد حسین وطنی اظهار کرد: در عملیات های اخیر به ۴۱۹نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با ۷۸نفر، خدمات حضوری ۸نفر، حوادث شهری ۲نفر، حوادث برف و کولاک ۲۹۰نفر، حوادث هوایی ۱۶نفر و حوادث کوهستان نیز با ۵ نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: توسط عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۱۲نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد همچنین ۱۳نفر از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات دی ماه، ۶۴تیم عملیاتی با استعداد۲۰۵نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۵۰دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.