قزوین_ حامد کبودوند گفت: تفاهم نامه ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین با تولیت حرم طفلان مسلم (ص) به امضاء رسیده است.

امضاء تفاهم نامه ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین با تولیت حرم طفلان مسلم

حامد کبودوند رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از امضاء تفاهم نامه بین این ستاد و تولیت آستان مقدس حرم طفلان مسلم (س) خبر داد و اظهار داشت: هدف از امضای تفاهم نامه، تسریع در اجرای طرح توسعه حرم طفلان (ع) است و به زودی اجرایی می شود.

وی افزود: فاز مقدماتی کار توسعه حرم طفلان مسلم (ع) به عنوان یک پروژه عظیم آغاز شده است و امیدواریم با توجه به روند پروژه، شاهد سرعت بخشی و اتمام طرح در مدت زمان تعیین شده باشیم.

کبودند عنوان کرد: در هفته گذشته، شوشتری مشاور عالی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از حرم طفلان مسلم در شهر مسیب به منظور بررسی از روند اجرای پروژه بازدید کرد.

وی  از آغاز کلنگ زنی رسمی اجرای پروژه توسعه حرم طفلان مسلم در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: کلنگ این پروژه با حضور مسئولین استان قزوین در شهر مسیب به زمین زده می شود و سهم مردم خیر در کمک های این پروژه قابل توجه است.

رییس سازمان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین یادآور شد: طراحی توسعه حرم طفلان مسلم (ع) با همت ستادبازسازی عتبات عالیات با حمایت مردم استان قزوین، به صورت کامل انجام شده است و در قالب اجرای این طرح حرم طفلان مسلم (ع) با نذورات مردمی و خیرین قزوینی به ۲۳ هزار متر مربع مساحت افزایش می‌یابد.

کبودند تصریح کرد: بخش قابل توجهی از فعالیتهای این ستاد در قالب جمع آوری نذورات مردمی به صورت غیرنقدی است و هراندازه میزان فعالیتها و کمکهای مردمی بیشتر باشد، امکان اتمام هرچه سریع تر پروژه وجود دارد.

وی مطرح کرد: مردم استان قزوین با کمک های خود علاقه و محبت خود را نسبت به اهل بیت (ع) نشان دادند و توانسته اند در بازسازی عتبات عالیات نقش مهمی را ایفا کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.