خوزستان_ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: در بخش تامین کالا، بازار خرمشهر را رونق بیشتری خواهیم بخشید و این با برنامه ریزی خرید هرآنچه از این شهر یا مناطق مجاور قابل تامین باشد، محقق خواهد شد.

رونق‎بخشی به کسب‎ و کار حوزه عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با حضور مدیر عامل، اعضا هیأت مدیره و جمعی از کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد، رضا عباسی و عبدالامیر بابایی به ترتیب به عنوان مدیر امور فنی و مدیر امور مالی این شرکت معرفی و از زحمات فرهاد صادق زاده و فرشید ادهمی به پاس سرپرستی این دو مدیریت تقدیر شد.

جهانگیر پورهنگ، مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن ابراز خرسندی از وجود انسجام و همدلی در میان نیروی انسانی این شرکت، بر ضرورت جذب و بکارگیری نیروهای متبحر و متعهد در بخش های مختلف سازمان در راستای پیشبرد اهداف تولیدی شرکت تاکید کرد و گفت: صنعت نفت یک خانواده بزرگ است و انتقال تجربیات و تخصص ها در این صنعت یک الزام به حساب می آید؛ لذا تلاش بر این بوده که بر حسب نیاز، از توان صنعت نفت در حوزه ی منابع انسانی بهترین استفاده را کرده و نیروهای کارآمد را جهت توسعه سازمان و در نهایت ارتقاء فرایند تولید جذب کنیم.

وی افزود: در ادامه توجه به نیروهای رسمی و تلاش در جهت جلب رضایتمندی آنان، خدمات ضروری بیشتری برای نیروی های ارکان ثالث  تامین شده است.

پورهنگ اضافه کرد: در گام نخست این روند، تامین پوشش بیمه ی تکمیلی این نیروها با نازلترین قیمت توسط بخش خصوصی واجد شرایط در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان در ادامه رونق بخشی به کسب و کار حوزه عملیاتی این شرکت بویژه خرمشهر را بخشی از مسئولیت اجتماعی این شرکت دانست و تاکید کرد: در بخش تامین کالا، بازار خرمشهر را رونق بیشتری خواهیم بخشید و این با برنامه ریزی خرید هرآنچه از این شهر یا مناطق مجاور قابل تامین باشد، محقق خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه های در دست اقدام بتوان تاحدودی موجبات اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم این خطه را تامین کرد.

پورهنگ در پایان یادآور شد که همه تلاش ها در راستای تولید صیانتی، حفاظت از زیست بوم پیرامونی و جلب رضایت همه ذی نفعان از کارکنان تا مجاوران واحدهای عملیاتی شرکت است و در آینده با تعامل سازنده درون و برون سازمانی همه اهداف به صورت صد در صدی محقق خواهد شد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.