مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۳ هزار و ۳۴ طرح اقتصادی نیمه تمام در خراسان رضوی شناسایی شده است.

 ۳هزار طرح اقتصادی نیمه تمام در خراسان رضوی وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان  ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در استانداری خراسان رضوی اظهار کرد:پروژه های نیمه تمام حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی شهرستان ها در بخش های گردشگری، صنعت، معدن و کشاورزی  شناسایی شده است ودر مجموع ۳۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در بخش اقتصادی در استان وجود دارد که شامل ۳ هزار و ۳۴ طرح می شود.

وی افزود: در این راستا پروژه های عمرانی نیمه تمام نیز شناسایی شده و این موارد به فرمانداران و نمایندگان هر منطقه در مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد:مقدمات اجرای دستور استاندار مبنی بر اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی در استان نیز انجام شده و پیگیری ها برای شناسایی سرمایه گذاران در دست انجام است.

وی گفت:به دستور استاندار ۱۲ منطقه اقتصادی در سطح استان بر مبنای حوزه های انتخابیه شناسایی و تعیین شده است و برای هر منطقه یک نفر از کارشناسان استانداری مشخص شده که مباحث مربوطه به اجرای طرح را در هر منطقه پیگیری می کند.

رسولیان تصریح کرد:طی روزهای اخیر شناسایی سرمایه گذاران مهم هر شهرستان ومنطقه آغاز شده تا بتوان از ظرفیت آنها برای طرح ها استفاده شود و همچنین پیگیری برای شناسایی و تعیین معین اقتصاد مقاومتی برای هر منطقه به تناسب توان و ظرفیت هر شهرستان در دست انجام است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.