حماس ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، خواستار وحدت امت عربی و اسلامی برای پایان دادن به اختلافات و بحران‌ها با هدف مقابله با تل‌آویو شد.

حماس تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، جنبش حماس فلسطین، تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه (+) را محکوم کرد؛ حماس گفت، این حملات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی دشمن اصلی امت اسلام و خطر بزرگ علیه  وحدت آن است.

بر اساس گزارش وب‌سایت رسمی حماس، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس اعلام کرد این خطر می‌طلبد که تلاش‌هایی فوری برای پایان دادن به تمام بحران‌ها و اختلافات عربی و اسلامی و تقویت وحدت با هدف شکست توطئه‌های صهیونیستی و خطرات کنونی علیه منطقه اتخاذ شود.

 ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با اذعان صریح و کم‌سابقه به تهاجم هوایی علیه اهدافی در سوریه، مدعی شد که این اهداف متعلق به ایران بوده است.

ارتش رژیم اسرائیل با صدور بیانیه‌ای درباره تجاوز بامدادی امروز علیه فرودگاه بین‌المللی دمشق، با بیان اینکه این حمله در واکنش به ورود موشک سرگردان به حریم هوایی جولان اشغالی در روز یکشنبه بود، ادعا کرد که موشک مذکور ایرانی بوده است.

«رونِن مانلیس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این بیانیه با ادعای اینکه این سومین بار طی یک سال اخیر بود که ایران تلاش کرد به اسرائیل حمله کند، گفت: «ایران در حال سوءاستفاده از سوریه است و سوریه است که بهای سنگینی برای تسهیل اقدامات ایران پرداخت می‌کند».

مانلیس در تشریح این حمله گفت، جنگنده‌های اسرائیلی از سه محور به اهداف نظامی متعلق به نیروهای تحت حمایت ایران از جمله انبارهای ذخیره سلاح و یک اردوگاه آموزشی در فرودگاه بین‌المللی دمشق حمله کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.