احمد اصغری از افتتاح ۴۵ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر در کشور خبر داد و گفت: لایحه‌ای به مجلس ارائه شده تا از طریق فروش زمین هزینه‌های تکمیل پروژه‌های مسکن مهر را تأمین شود.

 افتتاح ۴۵ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، احمد اصغری‌ مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: پروژه‌هایی که معارض یا پرونده قضایی ندارند را از لحاظ ساخت تا پایان سال ۱۳۹۸ به اتمام می‌رسانیم.

وی افزود: عمده‌ترین مشکلات مسکن مهر دماوند بحث آماده‌سازی، فضاهای آموزشی و کلانتری و … بود که تصمیم‌هایی در این زمینه اتخاذ شد؛ البته برخی پروژه‌ها آغاز شده که نیاز به کمک دارد به اتمام برسد. البته قرار نبود که ما کار آماده‌سازی و خدمات زیربنایی و روبنایی سایت‌های مسکن مهر را انجام دهیم و دولت هم در مضیغه است اما با توجه به رویکرد وزارت راه و شهرسازی تصمیم گرفته شده که از منابع داخلی به واسطه فروش زمین برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر استفاده شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: البته اکنون لایحه‌ای به مجلس شورای اسلامی پیشنهادی داده‌ایم که از طریق واگذاری یا تهاتر زمین، هزینه‌های آماده‌سازی و خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر تأمین شود که امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس این لایحه تصویب شود تا اکثر مشکلات را از این محل در سال آینده برطرف کنیم. در مورد مشکلات سایت‌های مسکن مهر شهرستان دماوند قرار شد که در هفته‌های آینده نشست دیگری برای ارزیابی نتایج اجرای مصوبات بازدید و نشست امروز برگزار و مسائل را به صورت نهایی تصمیم‌گیری کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.