یزد - علی اکبرمیدانشاهی از پوشش ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی درشهرستان خاتم پس از بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۶ روستای باقیمانده شهرستان خبر داد.

پوشش ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی در شهرستان خاتم

 به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شرکت گازاستان ، علی اکبرمیدانشاهی مدیرعامل شرکت گازاستان اظهارداشت: عملیات گازرسانی به ۶ روستای باقیمانده شهرستان خاتم شامل روستاهای توتک، چنار ناز، کرخنگان، مزرعه برزگر، چاه درویش آزادی و چاه کلنگ مراحل پایانی خود را پشت سر گذاشته و به حول و قوه الهی در ایام ا... دهه فجر شاهد بهره برداری از پروژه مذکور خواهیم بود که بر این اساس ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهرستان خاتم به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

وی افزود: به منظور دست یابی به این مهم، تاکنون ۵ عدد ایستگاه تقلیل فشار  (CGS)و  ۱۵ عدد ایستگاه تقلیل فشار (TBS) نصب شده و همچنین  ۵۲۲ کیلومتر شبکه اجرا شده که ۲۰۹ کیلومتر آن شبکه شهری و ۳۱۳ کیلومتر نیز سهم روستاهای شهرستان می باشد که با اجرای این میزان شبکه گذاری، هر دو شهر هرات و مروست و ۴۴ روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار گردیده اند.

میدانشاهی خاطر نشان ساخت: درحال حاضر با نصب ۸ هزار و ۵۰۰ علمک در شهرستان خاتم، حدود ۱۱ هزار مشترک جذب شده که با بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۶ روستای باقیمانده این شهرستان در دهه مبارک فجر، قابلیت نصب ۷۰۰ علمک دیگر و جذب ۱۵۰۰ مشترک جدید فراهم خواهد شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.