معاون اداری - مالی سازمان تامین اجتماعی از پایان واریز مبلغ بسته حمایتی به حساب ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: افرادی که تاکنون این مبلغ به حسابشان واریز نشده از طریق شماره تماس ۱۴۲۰ پیگیری کنند.

 ملاک سازمان تأمین اجتماعی برای تشخیص مشمولان بسته حمایتی چه بود؟

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، رحیم اردلان معاون اداری - مالی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه از دو روز گذشته واریز مبلغ بسته حمایتی (یک میلیون ریال تا ۳ میلیون ریال) در دستور کاری سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است، اظهار کرد: پس از ارسال لیست سرپرستان مشمول طرح بسته حمایت غدایی فرایند واریزها از طریق ۲۸ بانک در سطح کشور آغاز شد.

وی تصریح کرد: بر اساس لیستی که در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفت ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر مشمول این طرح قرار گرفتند که بر اساس آخرین آمار اخذ شده از بانک‌های عامل ، ۲۷ بانک واریزی خود را به اتمام  رسانده‌اند و تنها بانک ملی قرار بوده مبلغ بسته حمایتی را به حساب یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از سرپرستان واریز کند که این اتفاق هم تا پایان شب گذشته صورت گرفته است.

اردلان ادامه داد: افرادی که حقوق آنها کمتر از ۳ میلیون تومان باشد و تا امروز هنوز رقم بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با شماره تماس ۱۴۲۰ موضوع را پیگیری کنند ضمن اینکه تمهیدات لازم برای پاسخگویی به سوالات مردم پیش بینی شده است.

معاون اداری-مالی سازمان تامین اجتماعی درباره عدم پاسخگویی به سوالات مردمی از طریق شماره تماس ۱۴۲۰ بیان کرد: با توجه به پیگیری و تماس‌های مکرر مردم امکان دارد در ساعتی اوپراتوارها پاسخگو نباشند اما در کل از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ اوپراتورها آماده پاسخگویی هستند.

وی همچنین درباره ملاک واریز مبلغ بسته حمایتی به حساب سرپرستان خانوار بیان کرد: افرادی که از ابتدای فروردین تا مهر امسال بیمه تأمین اجتماعی شدند و در این بازه زمانی حقوق دریافتی آنها کمتر از ۳ میلیون تومان است از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

اردلان درباره نحوه استفاده از سامانه(پیام دستوری) #۴*۴* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیگیری چرایی عدم واریز بسته حمایتی گفت: این سامانه هنوز فعال نشده و به محض اینکه فعال شود، به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.