همدان- سرهنگ جمشید باقری گفت: قرارگاه سرقت پلیس استان همدان نظارت دقیقی بر فعالیت سارقان سابقه‌دار وغیره دارد و این نظارت دائمی موجب دستگیری سارقان در کمترین زمان ممکن در همدان شده است.

دستگیری سارق پراید در همدان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ جمشید باقری فرمانده  انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۹  همدان در ورودی شهر، سه راهی فرهنگیان موفق به شناسایی و دستگیری سارقی شدند که یکدستگاه پراید را در استان البرزسرقت وبه همدان منتقل کرده بود.

وی افزود: دربررسی های اولیه مشخص شد سواری پراید شب قبل، ازشهرستان شهریار وبا روش زورگیری باهمدستی فردی دیگری توسط سارق دزیده شده است.

سرهنگ باقری گفت: رانندگی پراید سرقتی را هم سارق برعهده داشت که دستگیر شد. این سارق ۲۲ سال سن دارد و درتشریح نحوه سرقت هم گفت. که  شب قبل به اتفاق فردی دیگر پراید را دربست کرایه و درمحلی خلوت راننده را با تهدید چاقو وبه زورازخودرو پیاده و خودرو را سرقت کردند.

وی اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده و دستورقضائی برای بررسی تخصصی جرم دراختیارپلیس آگاهی استان است وتلاش برای شناسایی و دستگیری همدست سارق هم ادامه دارد. وی از شهروندانی که به مسافرکشی اقدام می‌کنند، تقاضا کرد با هوشیاری این کاررا انجام دهند و از پذیرش کرایه‌ بیش از حد معمول یا سفربه جاهای خلوت بپرهیزند تا در دام سارقان و شیادان و زورگیران نیفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تاکید کرد: حتما در برخورد با چنین مجرمانی از مقاومت در مقابل آنان خودداری کنند و درسریع‌ترین زمان ممکن پلیس را درجریان سرقت قراردهند تا با طرح‌های انتظامی و امنیتی که پلیس اجرا خواهد کرد مجرمان را به دام بیندازد.

وی افزود: کلانتری ۱۹همدان افزون برشناسایی این سرقت در روزهای اخیرهم موفق به شناسایی یکدستگاه پژو پارس سرقتی شده است.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.