نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ایران را قدرتمندترین نیروی اسلامی در جهان دانست که رژیم صهیونیستی تلاش دارد با حضور آن در منطقه مقابله کند.

اذعان نتانیاهو: ایران قدرتمندترین نیروی اسلامی است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با اذعان به قدرت ایران، بار دیگر ادعاهای بی‌اساس خود درباره حضور این کشور در سوریه را تکرار کرد و مدعی شد رژیم صهیونیستی همچنان به تلاشهای خود برای مقابله با حضور ایران در سوریه ادامه می‌دهد.

بنیامین نتانیاهو روز دوشنبه در قدس اشغالی  در نشست مطبوعاتی مشترک با پترو پروشنکو، رئیس‌جمهور اوکراین، رژیم جعلی صهیونیستی را بخشی از تمدن غربی دانست که به ادعای او برای «آزادی و امنیت احترام قائل است» اما در حال حاضر هدف حمله «نیروهای اسلامِ ستیزه‌جو» قرار گرفته است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با تکرار یاوه‌گویی‌های خود علیه کشورمان افزود: «قدرتمندترین نیروی اسلامی حکومت ایران است. ایران هم‌اکنون در حال بلعیدن کشورهای مختلف یکی پس از دیگری است، سوریه، یمن، لبنان، عراق».

نتانیاهو با بیان این ادعا که «ایران از کشورهای منطقه به عنوان سکوی حمله به اسرائیل استفاده می‌کند» مدعی شد: «اسرائیل همچنان به مقابله با تلاشهای ایران برای استفاه از سوریه، لبنان، و غزه برای حمله به اسرائیل ادامه می‌دهد».

او در ادامه اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره تجاوز موشکی به سوریه را تکرار کرد و شلیک یک فروند موشک به جولان اشغالی را از خاک سوریه را به ایران نسبت داد. نتانیاهو مدعی شد: «روز گذشته ایران یک فروند موشک از خاک سوریه به سمت ما شلیک کرد و ما با این اقدام غیرقابل‌پذیرش پاسخ دادیم».

«یسرائیل کاتس» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، نیز روز دوشنبه با بیان این ادعای مضحک و بی‌اساس که حملات متجاوزانه موشکی و هوایی شامگاه یکشنبه و بامداد دوشنبه رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در پاسخ به شلیک یک فروند موشک نیروهای ایرانی از خاک سوریه به بلندی‌های جولان اشغالی بوده است، مدعی شد: «این (حمله) ارسال پیام روشنی به ایرانی‌ها بود».

مقامات صهیونیستی در حالی شلیک موشک ایرانی از خاک سوریه به سمت سرزمین‌های اشغالی را بهانه تجاوز این رژیم به حریم هوایی و حاکمیتی سوریه اعلام می‌کند که پیش از این، مقامات ارشد رژیم صهیونیستی از جمله گادی آیزنکوت، رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود «طی سال‌های گذشته ما هزاران هدف در سوریه را بدون قبول مسئولیت مورد حمله قرار دادیم».

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در پاسخ به اینکه چرا رژیم صهیونیستی بر خلاف موارد پیشین رسماً مسئولیت حمله موشکی و هوایی بامداد دوشنبه به خاک سوریه را بر عهده گرفت، گفت: «سیاست (پیشین) تغییر کرده است، سیاست جدید مقابله آشکار با ایران است. هر زمانی که نیاز باشد این تنش را افزایش دهیم، افزایش می‌دهیم».

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه و بامداد  دوشنبه در ادامه سیاست‌های تجاوزکارانه خود، به فاصله چند ساعت در دو نوبت به خاک سوریه حمله موشکی کرد که با عملکرد تحسین‌برانگیز پدافند هوایی ارتش سوریه تمام موشک‌های شلیک‌شده ساقط شدند و تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی عملا ناکام ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.