بعد از تجاوز هوایی بامداد گذشته رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی دمشق، کابینه امنیتی این رژیم با حضور رئیس جدید ستاد کل ارتش اسرائیل تشکیل جلسه می‌دهد.

جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی وضعیت جبهه شمالی

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه برای بررسی تنش‌های اخیر در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی، تشکیل جلسه می‌دهد.

به نوشته وبگاه «یدیعوت احرونوت» در این جلسه که ژنرال «آویو کوخاوی» برای اولین بار به عنوان رئیس جدید ستاد کل نیروهای مسلح اسرائیل شرکت خواهد داشت، ادعای تلاش‌های ایران برای حمله به این رژیم از سوریه بررسی می‌شود.

بامداد دوشنبه (1 بهمن) بود که رسانه‌های سوریه از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان دمشق خبر دادند. دقایقی بعد، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود نوشت که ارتش این رژیم در حال بمباران اهدافی در خاک سوریه است. سخنگوی ارتش اسرائیل با بیان اینکه این حمله در واکنش به ورود موشک سرگردان به حریم هوایی جولان اشغالی در روز یکشنبه بود، ادعا کرد که موشک مذکور ایرانی بوده است.

وزارت دفاع روسیه با اعلام اینکه پدافند هوایی ارتش سوریه 30 موشک متجاوز صهیونیستی را سرنگون کرده است، گفت که جنگنده‌های اسرائیلی از سه محور به این کشور حمله کردند. شبکه راشا تودی نیز گزارش داد حملات رژیم صهیونیستی به دمشق حدود سی دقیقه طول کشیده است. 

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با برعهده گرفتن تجاوز هوایی بامدادی به فرودگاه بین‌المللی دمشق، گفته بود: «شب گذشته، نیروی هوایی ما بعد از شلیک موشک توسط ایران، به سوریه حمله کرد... به کسانی قصد صدمه زدن به ما را داشته باشند، آسیب می‌رسانیم. آنهایی که تهدید به نابودی ما می‌کنند، تمام مسئولیت برعهده آنهاست».

این در حالی است که تا پیش از این رژیم صهیونیستی در قبال حملاتی که در سوریه انجام می‌داد، سیاست «ابهام» را در پیش می‌گرفت و رسانه‌های این رژیم هم صرفا به نقل از رسانه‌های سوری خبر مربوط به این حملات را منتشر می‌کردند. اما نتانیاهو اخیرا این سیاست را تغییر داده و علنا اعلام می‌کند که عامل حملات جنگنده‌های این رژیم بوده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.