یزد - سرپرست مخابرات منطقه یزد با بیان اینکه پروژه های مخابراتی آماده بهره برداری به مناسبت دهه فجر در شهرستان میبد هفت پروژه است گفت: این پروژه ها با سرمایه گذاری ۸ میلیارد و ۵۲۰ میلیارد ریال دربخش های بفروئیه و ندوشن و روستاهای حجت و بیده است.

۷ پروژه مخابراتی در شهرستان میبد به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از وبگاه مخابرات منطقه یزد محمدرضا زارع، سرپرست مخابرات منطقه یزد در نشست با مسئولان شهرستان میبداظهاراداشت : پروژه های مخابراتی آماده بهره برداری به مناسبت دهه فجر در شهرستان میبد هفت پروژه است که این پروژه ها با سرمایه گذاری ۸ میلیارد و ۵۲۰ میلیارد ریال دربخش های بفروئیه و ندوشن و روستاهای حجت و بیده است.  

وی افزود:این پروژها شامل، ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت از طریق تانوما درمیبد ، فیبرنوری و شبکه کابل و نیز تاسیس کافونوری با ظرفیت ۱۹۲ پورت در ندوشن ، تاسیس سوئیچ دیتا با طرفبت ۲۴ پورت در کافونوری بفروئیه ، سوآپ GSM به همراه اول با ظرفیتدر حجت آباد میبد است.

سرپرست مخابرات استان یزد همچنین پروژه های افزایش تکنولوژی با ظرفیتدر مرکز اداری و نیز روستای بیده میبد و همچنین توسعه ظرفیت اینترنت خانگی با ۸۱۶ پورت در سطح شهرستان میبد را از دیگر پروژه های آماده بهره برداری در دهه مبارک فجر در میبد برشمرد.

در این نشست حسین فلاح فرماندار میبد به بیان بخشی از مشکلات شهرستان در حوزه ارتباطات پرداخت و افزود: توسعه آنتن دهی تلفن همراه از ضروریات است و خواستار پوشش آنتن دهی تلفن همراه مسیر ورزنه ندوشن، جاده فولادِ یزد به نیوک، اشنیز شد.

در نشست بررسی مشکلات ارتباطی بخش ندوشن، پیگیری مشکلات پوشش آنتن دهی تلفن همراه مسیر ورزنه ندوشن ، جاده فولادِ یزد به نیوک ، اشنیز و نیز آماده سازی پروژه های مخابراتی شهرستان میبد برای بهره برداری در دهه فجر مورد بررسی قرار گرفت وسرپرست مخابرات منطقه یزد در این جلسه قول مساعدت و پیگیری در خصوص مسیر های مذکور را داد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.